Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förändringar ni är mest motiverade göra 2021?

Mål för 2021:
Spara ihop kontantinsats till husbygge med sambon.
Konsumera mindre alkohol.
Dra igång med ivf, håll tummarna för oss!
Samt, som varje år, blocka mig på spelpaus just för att statistiken ska ticka uppåt (har ej spelproblem men vet att många här har, tänker ju fler som reggar sig = staten ser mer och mer siffror)

Mål för 2021:
Samt, som varje år, blocka mig på spelpaus just för att statistiken ska ticka uppåt (har ej spelproblem men vet att många här har, tänker ju fler som reggar sig = staten ser mer och mer siffror)

Lycka till! Har själv en dotter via ivf, fantastiskt att det finns!

Mål för 2021:
Såhär lite in på 2022 så kan jag konstatera följande av ovan.
1, husbygge. Vi valde att lägga detta på is och köpte istället friköpt radhus på 140 kvm i det område vi ville bo i. Även gavel vilket var lite av ett krav.
2, konsumera mindre alkohol. Har gått bra.
3, IVF. Detta har.... Gått bra! Sambon är nu gravid (om än väldigt tidigt) men detta har gått bra!
4, självklart har jag även detta år blockerat mig och sambon på spelpaus. Som ovan, inget spelmissbruk eller ens bruk, men vill stötta och få regeringen att göra något åt "nya" folksjukdomen.

Hur har det gått för er andra som skrivit i tråden?

Konsumera mindre helt klart. Men det jag ska göra mer under 2022 där att få koll på min matbudget. Där finns det pengar att spara.
Annars åka utomlands, har redan bokat hela sommaren. Och det är pengar som jag har sparat ihop själv. :) Är stolt! <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp