Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förändringar ni är mest motiverade göra 2021?

För min del radera skuldsaldo hos "Lasseman"(KF) och gå ner i vikt. Målet är -15kg på fyra månader.

Mitt mål är att ha ett stort lån på 350 k.
Leva ett stressfritt liv, vara pappaledig i vår och träna mycket. Sedan försöka vara en bra pappa!

Spara en slant och extra amortera. Glömde också att jag ska hänga här inne med alla goa medlemmar! Ni är så grymma allihopa!

Mitt mål är att bli bättre på att ta tillvara på dem små stunderna som inte kommer tillbaka . Ta en dag i taget och fokusera först och främst på mig själv och min son , göra mig av med dåliga tankar och försöka bli bättre version av mig själv .
Sen ja , självklart skulderna ska ju betalas tillbaka också men det kommer av sig själv så länge jag är målinriktad och inte så hård mot mig själv .
Hoppas att 2021 hämtar mycket gott till er alla och att vi alla en dag kanske får slut på det här jävla lidande med skulder .!

Mitt mål är att bli bättre på att ta tillvara på dem små stunderna som inte kommer tillbaka . Ta en dag i taget och fokusera först och främst på mig själv och min son , göra mig av med dåliga tankar och försöka bli bättre version av mig själv .
Sen ja , självklart skulderna ska ju betalas tillbaka också men det kommer av sig själv så länge jag är målinriktad och inte så hård mot mig själv .
Hoppas att 2021 hämtar mycket gott till er alla och att vi alla en dag kanske får slut på det här jävla lidande med skulder .!

Jag tror många här inne är för hårda mot sig själva. Mer kärlek till sig själv så kan man sedan sprida den vidare till sin omgivning.

Mitt mål är att ha ett stort lån på 350 k.
Leva ett stressfritt liv, vara pappaledig i vår och träna mycket. Sedan försöka vara en bra pappa!

Spara en slant och extra amortera. Glömde också att jag ska hänga här inne med alla goa medlemmar! Ni är så grymma allihopa!

All lycka till dig.

Instämmer. Jag lär mig så otroligt mycket av alla medlemmar här. Uppskattar enormt att detta forum finns.

Fortsätta betala av mina skulder så mycket som jag kan. Nå mina mål. Förhoppningsvis åka utomlamds i sommar för pengar jag sparat ihop alldeles själv!

Jag ska kämpa för att klara månaderna som är kvar med skuldsaneringen. Sedan ska jag hitta ett bättre boende där jag kan känna motivation till att göra det trivsam så det känns som hemma för hela familjen. Man kan sluta tänka ”sen ska det bli bättre”.
Jag ska också ta mig tid och ork att hjälpa yngsta sonen mer med skolan. Och se till att maken skickar in en ansökan om skuldsanering.

Om 8dagar ta mitt samlingslån som jag har väntat nu i 1år första samlingslån jag ska ansöka så är nervöst att det inte kommer gå, men det är målet bli kvitt alla smålån och räntor som gjort en flera år stressad ångestfylld och mående katastrofalt , göra mer med min dotter vara lugn och glad, börja träna igen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp