Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

fått sms från appfinans

jag fick beviljat i måndags kväll och har ännu inte sett några pengar-Sparbanken

app

Fick beviljat i fredags och de sa att pengarna skulle synas på måndagen , men de gjorde det inte.
Mailade och de svara att de haft problem med filöverföring
Igår kom pengarna in

Som sagt har vi haft problem med filöverföringen till banken i några dagar, men nu är detta fixat och vi ligger i fas med alla ansökningar.

Vi har satt upp en Skype Chatt om ni har några frågor gällande detta.
Skypeadress: appfinans

Med vänlig hälsning,

Kundservice.

Fortfarande inga pengar... Ska det vara på det här viset kan ni behålla pengarna.

Jag ansökte förra fredagen. Dom meddelade mig att pengarna skulle finnas på mitt konto under tisdagen. Jag mejlar dom utan att få något svar. Men jag ger upp. Är dom så oprofessionella så avstår jag ett lån hos dessa.

Sökte innan lunch idag!

Sökte innan lunch idag på 3000kr och signerade med Bank-ID och pengarna var på mitt SEB konto kl 16.00 idag. Är så nöjd!

Det här inlägget hamnar nog fel men strunt samma.Jag sitter nu och går igenom alla frågor om sms lån på detta forum, och då tänker jag bara "herregud vad dum vi är" , jag har också tagit dessa förbaskade lån, från början ett smslån i månaden , nu 4- 5 år senare sitter jag med fler st, ont i magen varje månad , sömn besvär, men nu får det fasiken vara nog, folk tjänar en massa pengar på oss, tänk om dom flesta slutade att låna , då skulle flera få sluta att låna ut , för vi har ju faktiskt klarat oss utan förut, dom här lånen började väl för ca 7-8 årsen. Så vad tycker ni? Vissa kansker tycker att dom är bra, för ibland kanske tvättmaskinen går sönder och man har inte pengar just då ,så då kan man ju skicka ett sms och sen åker man och köper en tvättmaskin bra eller dåligt?

Som sagt har vi haft problem med filöverföringen till banken i förra veckan, men nu är detta fixat och vi ligger i fas med alla ansökningar.

Vi har satt upp en Skype Chatt om ni har några frågor gällande detta.
Skypeadress: appfinans

Med vänlig hälsning,

Kundservice.

Vi får många frågor på Kundservice och är en av dom.

Vilka är kraven för att få låna via APP Finans?

Du är minst 20 år.
Du har inga betalningsanmärkningar
Du har fast inkomst och tjänar minst 100 000 kr om året.
Du är svensk medborgare och bosatt och folkbokförd i Sverige.

Kan jag låna om jag har betalningsanmärkningar?

Betalningsanmärkningar i sig behöver inte innebära något hinder då din ansökan prövas efter dina förutsättningar. Ett avslag på grund av en anmärkning/anmärkningar kan bero på anmärkningens storlek, ålder samt dess sökande.

Med vänlig hälsning,

Kundservice.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp