Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag inväntar mina pengar men tycker det är oseriöst av dem att endast svara på de mail dom vill svara på. När man mailar och frågar när man får sina pengar trots att dem fått all dokumentation så vägrar dom svara!!!
AppFinans är inte seriösa. Skulle fått mina pengar i slutet av förra veckan, men de har inte dykt upp ännu. De svarar inte på mejl heller, trots att jag skickat flera stycken. Nej, det är nog tyvärr pajasstämpel på dom. Undvik!
Hej, Vi har haft problem med överföringarna av vår export fil till banken, så den har studsat några gånger mellan banken och oss. Men det är nu löst från banken sida och utbetalningarna har gått i väg och ni som har Nordea har fått pengarna redan.
Ursäkta för detta, men vi har försökt att lösa detta så fort som möjligt.
Kundservice svara på mailen i turordning mellan 09.00 - 16.00 och det har varit väldigt mycket ansökningar och vi har jobbar av mailen efter han och hoppas vi är ifatt i morgon.