Nej i mitt brev stod nog december och juni. Däremot stoppades min löneutmätning idag enligt kf så jag undrar om jag får tillbaka de pengarna om det hinner dras på min lön nu på fredag?
Tack för svar. För mig spelar det ingen roll. Kollar även med handläggaren när jag ringer henne.Det beror på, en del arbetsgivare betalar in väldigt tidigt, om pengarna redan betalats in till kfm och fördelats, vilket sker i typ samma andetag. Då får du inte igen något.
Den handläggaren kommer inte åt systemet man ser det i.Tack för svar. För mig spelar det ingen roll. Kollar även med handläggaren när jag ringer henne.
Det spelar inte så stor roll heller. Går pengarna iväg så är det vad jag har räknat med, kommer de tillbaka är det en bonusDen handläggaren kommer inte åt systemet man ser det i.
Tack ja jag misstänker att arbetsgivaren betalar in i samband med att de betalar ut lönen vilket borde vara typ nu.Samma dag som han får inledande får ju inget utmätas. Och har inte ens lönen betalats ut ännu så borde du får tillbaka dom utan problem
Det varierar, de flesta betalar in samma dag som löneutbetalning, men vissa är ruskigt tidigt ute, så pass att det inte är så lätt att förstå vilken månad det avser.Tack ja jag misstänker att arbetsgivaren betalar in i samband med att de betalar ut lönen vilket borde vara typ nu.
Ja så kan det nog vara men gällande min organisation så misstänker jag att det är det förstnämnda. Vi får se helt enkelt. Hursomhelst en liten sak i sammanhanget. I nuläget så är min inbetalningsplan under inledande mycket lägre än den löneutmätning jag haft så jag hinner andas lite oavsett...Det varierar, de flesta betalar in samma dag som löneutbetalning, men vissa är ruskigt tidigt ute, så pass att det inte är så lätt att förstå vilken månad det avser.
Är den mycket lägre skulle jag dubbelkolla om uppgifterna stämmer. Beräkningsgrunden är detsamma utom buffertenJa så kan det nog vara men gällande min organisation så misstänker jag att det är det förstnämnda. Vi får se helt enkelt. Hursomhelst en liten sak i sammanhanget. I nuläget så är min inbetalningsplan under inledande mycket lägre än den löneutmätning jag haft så jag hinner andas lite oavsett...