Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått förslag på skuldsanering

Helt rätt, jag försöker tänka borta det men loggar ju in galet många ggr på Kivra varje dag så nog tänker jag på det varesig jag vill eller inte
Får ju notiser via Kivra när nåt nytt är inkommet så en vacker fin dag kommer de dyka in när man minst anar det :) nu är det 1 vecka å 2 Dagar sen ja godkände min betalplan :) så som @LånaUtanPapper säger , det är nog minst 2-3 månaders väntetid , så ta en dag I taget helt enkelt :) hoppas de går vägen för dig :) ❤️

Får ju notiser via Kivra när nåt nytt är inkommet så en vacker fin dag kommer de dyka in när man minst anar det :) nu är det 1 vecka å 2 Dagar sen ja godkände min betalplan :) så som @LånaUtanPapper säger , det är nog minst 2-3 månaders väntetid , så ta en dag I taget helt enkelt :) hoppas de går vägen för dig :) ❤️
Smart, jag stängde av notiserna när det blev Jobbigt i samband med att jag släppte alla skulder och alla inkasso började skicka via Kivra, men nu borde jag kanske sätta på notiser igen så jag slipper logga in i tid och otid

håller tummarna för oss som väntar nu ett bra besked och en skuldsanering som är igång innan jul får bli målet.

Alla mina fordringsägare verkar ha svarat på delgivning, så förhoppningsvis är det max tre veckor kvar nu till alla svarstider gått ut. I så fall kommer det ha tagit ungefär 6 veckor från att jag tackade ja till förslaget till svarstiden är över. Jag antar att ett beslut går ganska fort efter det, om det inte inkommit invändningar, men jag vågar absolut inte ta ut något i förskott.

Alla mina fordringsägare verkar ha svarat på delgivning, så förhoppningsvis är det max tre veckor kvar nu till alla svarstider gått ut. I så fall kommer det ha tagit ungefär 6 veckor från att jag tackade ja till förslaget till svarstiden är över. Jag antar att ett beslut går ganska fort efter det, om det inte inkommit invändningar, men jag vågar absolut inte ta ut något i förskott.
Vad bra, och skönt att veta att iaf alla svarat på delgivningen, hur fick du veta det?

Väldigt länge utan någon som helst återkoppling, verkligen! Jag vill inte störa dem lixom. Haha
Precis och man vet ju vad det är som gör att det dröjer med beslutet . Att någon av borgenärerna inte öppnat delgivningen .

Smart, jag stängde av notiserna när det blev Jobbigt i samband med att jag släppte alla skulder och alla inkasso började skicka via Kivra, men nu borde jag kanske sätta på notiser igen så jag slipper logga in i tid och otid

håller tummarna för oss som väntar nu ett bra besked och en skuldsanering som är igång innan jul får bli målet.
De hoppas jag med att de blir klart innan jul :) tiden får utvisa helt enkelt , ba leva på som vanligt under tiden :)

Har ni som väntar/väntat på beslut efter förslag om skuldsanering fått nån uppdatering under tiden? Som tex att alla är delgivna, eller har svarat eller har motsatt sig osv? Eller har ni aktivt själva fått fråga om man vill veta vad som händer?
Hade varit skönt med nån liten ”här är vi nu i processen” uppdatering

Har ni som väntar/väntat på beslut efter förslag om skuldsanering fått nån uppdatering under tiden? Som tex att alla är delgivna, eller har svarat eller har motsatt sig osv? Eller har ni aktivt själva fått fråga om man vill veta vad som händer?
Jag har inte fått någon uppdatering annat än när jag har frågat.

Vill minnas att jag inte fick någon som helst info under processen om jag inte hörde av mig och frågade specifikt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp