Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått avslag efter inledande

Fortsätt betala enl inledande tills du får nytt beslut. Nu ska det ju utredas igen av KFM.
På avslaget stod ny beräkning då det var några 100lappar mer jag skulle betala men jag betalar de första jag fick på inledandet då?

På avslaget stod ny beräkning då det var några 100lappar mer jag skulle betala men jag betalar de första jag fick på inledandet då?
Känns ganska viktigt detta så förstår inte varför du inte ringer och frågar?

Har du fått en ny summa så betala den. Men enklast är ju att du tar kont o frågar.

Känns ganska viktigt detta så förstår inte varför du inte ringer och frågar?
Har fått svar av kronofogden att fortsätta betala enligt inledandebeslutet. Fick ju ingen betalplan utan avslag men på avslaget står det nya uträkningar. Så betalar det jag skulle som står på inledandet.

Har fått svar av kronofogden att fortsätta betala enligt inledandebeslutet. Fick ju ingen betalplan utan avslag men på avslaget står det nya uträkningar. Så betalar det jag skulle som står på inledandet.
Gott! Hoppas det går igenom denna gång!
Fick själv precis reda på att min sanering är beviljad så stor lättnad idag:)

Fick svar igen att beslutet från tingsrätten inte har handlagts än och att det är väntetider tills jag får en handläggare. Hoppas det går fort

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp