Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fått avslag efter inledande

Fortfarande i väntan på ny handläggare. På två dagar nu har 4 inkasso skulder kommit in på Kivra, två kreditupplysningar från creditsafe där det står inledd skuldsanering

Inget konstigt om det tar nå veckor

Fått första delgivning till Kivra! Vet inte hur jag ska agera nu,
Enligt kronofogden väntas ett nytt beslut för att sedan skickas till en ny handläggare.

Fått första delgivning till Kivra! Vet inte hur jag ska agera nu,
Enligt kronofogden väntas ett nytt beslut för att sedan skickas till en ny handläggare.
Du ska nog skriva under det. Jag fick besök av delgivningskvinna under inledande då jag inte skrivit under en delgivning för jag tänkte att den ingår i sanering o jag har ju inledande. Sa det oxå till henne men man ska ändå skriva under.

Du ska nog skriva under det. Jag fick besök av delgivningskvinna under inledande då jag inte skrivit under en delgivning för jag tänkte att den ingår i sanering o jag har ju inledande. Sa det oxå till henne men man ska ändå skriva under.
Ok då skriver jag under. Tack

Nu har jag haft ett nytt samtal med ny handläggare. Har kompletterat lite information angående lön då jag fått ut mer än grunlönen men samma som med förra handläggare förklarade jag att jag byter en vecka skift var 6;e vecka.
Och sambon har jobbat över i våras pga personer som slutat anställningar. Så han har tjänat mer men nu är det ingen mer övertid där!
Håller alla tummarna nu

Måste säga att tycker det var konstigt när hen sa att hen påmint remember! Var den med i ansökan då eller såg hon den från tingsrättens beslut.

Har idag fått förslag på betalplan☺️
Såg skuldlistan då hon skrev att det tillkommit från intrum efter men hon skulle inte göra om. Dock är det fairlos skuld som inkommit från intrum men fairlo skulden är redan med. Så den ligger som två skulder. Ska ringa på måndag och tala om det och sen godkänna betalplanen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp