Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått avslag efter inledande

Vad skönt för dig att Tingsrätten gick på din linje. Hör av dig till KFM och få klara besked om hur betalningen med inledande ska fortgå så du vet. Det här kommer att gå vägen för dig, det är bara lite hinder på vägen just nu!
Har mailat kronofogden nu! Får jag inte svar imorgon så ringer jag. Ska även dra tillbaka min nya ansökan.

Lämnade in 11 augusti och sen fick jag Mail att de mottagit och idag kom det från tingsrätten. Vet inte alls hur det fungerar. Står att då skulderna inte var med så ska det återupptas av kronofogden
Ah, en återförvisning på den grunden är kanske lätt match att handläggare snabbt, det är inte så mycket bedömningar i det.

Ah, en återförvisning på den grunden är kanske lätt match att handläggare snabbt, det är inte så mycket bedömningar i det.
Tar väl tre sekunder ta det beslutet, var ju klart felaktigt.

men ja, tog typ en månad för mig så var snabbt

Tar väl tre sekunder ta det beslutet, var ju klart felaktigt.

men ja, tog typ en månad för mig så var snabbt
Vet inte hur lång tid det tar för domstolen att ta beslutet. Mer än 3 sekunder lär det ta innan det är expedierat. Lär vara någon halvtimmas insats totalt innan.

Min överklagan tog 11 dagar.
nu ska mitt ärende återupptas så de gick på min linje. Vad hände efter överklagan för dig? Hur snabbt kontaktades du av kronofogden? Fortsatte du betala in efter tingsrättens svar?
Det hände inget mer då jag aldrig fick rätt i tingsrätten så därav ingen mer betalning.

Min överklagan tog 11 dagar.
nu ska mitt ärende återupptas så de gick på min linje. Vad hände efter överklagan för dig? Hur snabbt kontaktades du av kronofogden? Fortsatte du betala in efter tingsrättens svar?
Fortsätt betala enl inledande tills du får nytt beslut. Nu ska det ju utredas igen av KFM.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp