- Meddelanden
- 243
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 147
köper bara iphone 11 pro max ,spelar ingen roll storlek, 64 och uppåtVilka märken du föreslår?

köper bara iphone 11 pro max ,spelar ingen roll storlek, 64 och uppåtVilka märken du föreslår?

vill att det skall vara enkelt och sälja utan mängder med samtal från div däcksparkare så detta alt kändes ok.Nä man får beställa dom separat. Men du kan i princip dunka på varor tills 50000-gränsen är nådd. Köp inga telefoner över 10000, det är ofta för mycket pengar för kontantköpare så räkna isåfall med att du får 60 procent av priset. Kör på Apple TV, AirPods och en vanlig iPhone 11 128GB.Men det går inte att beställa flera åt gången? Har försökt, men ser inte att man kan utöka antal Airpods
Nä man får utrymme efter vad man beställer. Beställer du mer utökas det. Men om du får 50 vet jag ju inte. Alltså säljer du Airpods räcker ju en annons. Välj ut 10 seriösa svar, sälj. Ganska enkelt ändå.Gick ej att beställa mer nu, skall man betala någon faktura först för att de skall lyfta gränsen kanske? AirPods har jag kikat på men då behöver man sälja privat vilket jag känner tar för mkt tid. Men kanske går smidigt, bara dåliga erfarenheter utav att sälja privat oavsett vad man säljer, 30 samtal varav 1-5 är seriöst intresserade, 2 kanske som är beredd att betala sedan mängder med tid från annons till pengar i hand.( ingen säljare jag vet haha)
köper bara iphone 11 pro max ,spelar ingen roll storlek, 64 och uppåt![]()
Helt enig.Det är det dummaste han kan göra, kostar mest och han förlorar mest på det.
Det står inte avbetalning på följesedeln. Alltså behöver du inte säga nåt alls. Det är väl din ensak. Gör ett blocketkvitto i värsta fall.Vad har ni för orsak till säljandet när de frågar? Känns ju lite sådär och visa kvitto på avbetalning 36 mån eller säga så här får jag ihop min vardag.