Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Får inget vettigt lån, sälja telefoner alt?

Om jag köper AirPods, vilken sort bör man välja?

Det är svårt att sälja på blocket. Köpte på mig Airpods och har lagt ut AirPods Pro för 2000 kr men icke. Sänkte till 1800 och kunde sälja ett par. Sen vänta på pengar en vecka...Alla frågar efter kvitto.....Suck. Lade ut billigare airpods på lokala köp- och säljsidor men alla vill ha kvitto trots kraftiga underpriser.
Finns det någon annan "uppköpare" ni snälla forumvänner kan rekommendera?
Tänkte köpa loss några telefoner men funderar på vilka jag ska välja och hur mycket man kan fåt ut...

Det är svårt att sälja på blocket. Köpte på mig Airpods och har lagt ut AirPods Pro för 2000 kr men icke. Sänkte till 1800 och kunde sälja ett par. Sen vänta på pengar en vecka...Alla frågar efter kvitto.....Suck. Lade ut billigare airpods på lokala köp- och säljsidor men alla vill ha kvitto trots kraftiga underpriser.
Finns det någon annan "uppköpare" ni snälla forumvänner kan rekommendera?
Tänkte köpa loss några telefoner men funderar på vilka jag ska välja och hur mycket man kan fåt ut...

Du kan väl tillhandahålla kvitto?

Fast om man kollar på tex tel och man säljer till säljmobilen så hamnar man ju på ca 55-60% väljer jag då tex en samsung för 10900 och får 7000kr känns det bättre att få loss det vid ett köp än flera små. Sen kan jag ju förstå om man kan tjäna mer på att sälja privat, tex tradera verkar gå för nån tusing mer

Finns ju alt tex halebop, kan man tex teckna tel och abonnemang och försöka få med en tel extra i köpet? Blir så dyrt om man måste välja abonnemang

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp