Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Får inget vettigt lån, sälja telefoner alt?

Jag sålde förra sommaren bara airpodds för 50.000. Det hörde av sig så många hela tiden att det blev ett heltidsjobb i nån månad tills jag sålt allt. Nu skuld hos Sergel Krefitjönster o betslplan på allt.

När man är inne på Telia så står det ibland avbetalningstid 24 mån, sen ibland kan man välja 36 mån. Helt slumpmässigt, skall man behöva klicka in på hemsidan flera gånger om dagen tills det finns 36 som val eller vad handlar det om?

När man är inne på Telia så står det ibland avbetalningstid 24 mån, sen ibland kan man välja 36 mån. Helt slumpmässigt, skall man behöva klicka in på hemsidan flera gånger om dagen tills det finns 36 som val eller vad handlar det om?
Det ska alltid gå att välja 24 eller 36 månader om du klickar på fältet där de står 24 eller 36 månader. Där ska du kunna scrolla mellan antal månader.

Hej!
Jag är i samma tankar: hur gör man att beställa flera för att sälja vidare? Alla banker har nekat mig och måste försöka få in pengar och klara mig 6,7 månader, för att sedan söka igen samlingslån.
Har du lyckats beställa?

Beställ AirPods och AppleTV.

om ni vill sälja telefoner är jag intresserad :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp