- Meddelanden
- 14
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Bara så att ingen missuppfattat mig, jag är inte ute efter att få hjälp med att undvika KFM, jag har precis som väldigt många andra här inne fått höga privata skulder pga spelmissbruk, jag har därefter investerat i mitt företag som Covid-19 förstörde och gjorde att jag utöver mina höga privata skulder fick ännu mer skulder pga personlig borgen. Kan bara tänka mig hur många andra små företagare som strök med personlig när Covid kom.
Vad jag försöker göra är att få allt gå ihop, hitta ett sätt där jag kan betala mina utomstående som har tagit lån åt mig i deras namn samtidigt som jag kan betala av KFM. Måste väl finnas någon som vart i liknande sits eller som har betalt in skulder själv med den s.k snöbolleffekten? Måste finnas andra företagare här inne som haft med kronofogoden att göra gällande privata skulder?
Vad jag försöker göra är att få allt gå ihop, hitta ett sätt där jag kan betala mina utomstående som har tagit lån åt mig i deras namn samtidigt som jag kan betala av KFM. Måste väl finnas någon som vart i liknande sits eller som har betalt in skulder själv med den s.k snöbolleffekten? Måste finnas andra företagare här inne som haft med kronofogoden att göra gällande privata skulder?