Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Jag har kontaktat deras VD/Ägare Lars Johan Anderbjörk för att påtala det här. Deras kundtjänst reagerade ju inte när jag mailade dom.

Jag har kontaktat deras VD/Ägare Lars Johan Anderbjörk för att påtala det här. Deras kundtjänst reagerade ju inte när jag mailade dom.

Har mailat lite med honom.

Ah trodde inte man kunde få fram någons personnummer sådär men då har man lärt sig nått nytt.
Kontonummer och sånt är ju svårare att få ut för det lämnar ju inte ens banken ut om man vill få reda på vem som Hr ett visst kontonummer.

Du går in på www.upplysning.se och där skriver du antingen namn/adress så får du fram personnumret inklusive fyra sista på alla i hela Sverige som är över 16 år gamla.

Vad har du fått för respons?

Hej.
Tack för att du meddelar oss, vi ser såklart allvarligt på det!

Vi kontrollerar med stickprov under hela kuverteringsprocessen för att det skall bli rätt. Men någon gång har det hänt att papper "fastnar" i varandra när de skrivs ut, det är enda möjligheten varför du fått någon annans brev till dig.

Jag kommer själv vara med på måndag när vi kör ut nya avtal och avier och skall verkligen göra kontroller!

Jag bifogar det avtal som är till dig.
Du får gärna riva och slänga det avtal du av misstag fått hem till dig och meddela mig gärna vilket lånenummer det var på det avtalet så kan jag kontakta den personen.

De bästa hälsningar.
Johan Anderbjörk VD
Catalunia Capital AB

Fast nu är det ju inte bara en person som det blivit fel för som han verkar påstå i mailet.

Hej
Läst er respons på felaktiga avtal skickats hem. Dessvärre hade jag ett brev fr dem förra veckan med en stackars killes fullständiga personuppgifter / adress/lån etc etc.
Samma Mail svar som ovan .

Prova med att anmäla dem till datainspektionen. Om det är känsliga uppgifter likt personnummer, kontonummer m.m så skulle de ha skickat breven med REK-post. Jag tror det finns god chans få dem fällda

Prova med att anmäla dem till datainspektionen. Om det är känsliga uppgifter likt personnummer, kontonummer m.m så skulle de ha skickat breven med REK-post. Jag tror det finns god chans få dem fällda
Fast hemskt också kan man tycka! Är inte dom i övrigt några av dom bättre lånebolagen? Fick tidigare på mejl när jag hade onea är ett tag sen! En annans uppgifter på mejl med personnummer och avbetalningsplan! Skrev till dom men Onea svarade aldrig på detta

Det kan bara slå tillbaka mot oss som har lån hos dom, ser inte vilken nytta det skulle göra?
Tror faktiskt att dom lärt sig läxan :)

Fått svar angående mitt lån,får 10 000 kr och med möjligheten att utöka lånet senare.Så då blev samma belopp som så många andra också fått.Detta får bli min buffert summa,när jag ska röja i mina synliga lån i UC. Ska nu betala bort 2 st lån med hjälp av lånet ifrån Slantar och kommer då att ha kvar enbart 10 st krediter på det synliga.Detta innebär att jag kan skjuta på att söka min samlingslån tills Juni månad.:D:D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp