Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Herregud!? Vad fan händer?
Snälla ni som fått fel, skriv inte personens namn här. Även om det bara är förnamn kan man hänga ut personen.
Spåra ist personen på hitta.se och kontakta

Finns många Jonas i Linköping så vet inte om det spelar nån roll egentligen. Jag skrev mest så för att varna andra vad dem gjort...
Jag har Jonas Telefonnummer, Mailaddress också så jag kommer få tag på honom eftersom detta också stod med på avtalet...

Mitt egna avtal har jag fått separat tidigare i ett kuvär från dem så jag hoppas att det är det enda dem skickat ut på mig så inte yttligare hundra pers har fått ett kreditavtal på mig.
Undrade varför jag fick ett avtal till bifogat med fakturan men insåg då att det var för en helt annan person.

Och du Fedd dig tänker jag inte ens diskutera med.

Senast ändrad:
Svårt att anmäla dom då det är den mänskliga faktorn som felat, alla kan lägga fel brev i fel kuvert. Allvarligt ja. Dumt Ja, oseriöst ja. Brottsligt? Nja..

Kommer det 20-30 anmälningar om det är så många drabbade, då åker de på GDPR och då är det kraftiga böter

Även jag fick någon annans kreditavtal tillsammans med min låneavi.

Ni som har fått det,kolla på ärendenummerna om dom är i nummerföljd. Mitt ärendenummer var tex 4000111 och kreditavtalet som var någon annans hade 4000112.

Misstänker att det kan vara tekniken som strulat till det så att efterföljande kunds avtal även komnit med? o_O

Även jag fick någon annans kreditavtal tillsammans med min låneavi.

Ni som har fått det,kolla på ärendenummerna om dom är i nummerföljd. Mitt ärendenummer var tex 4000111 och kreditavtalet som var någon annans hade 4000112.

Misstänker att det kan vara tekniken som strulat till det så att efterföljande kunds avtal även komnit med? o_O

Här var det inte i nummerföljd men bra nära iallafall, är ett nummer i mellan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp