D
D...
Gäst
Poäng: 0
föresten vart kan man se sitt Bisnode score?
Om dom tar bisnode så är det därför ja bara fick 10k. Sen inte kan ansöka på varken 38:an eller nätlån, eller gamla extra
Jag fick 4000 på 38:n, Nätlån 4000 och gamla Extralånet 2000. Men i mailet gällande extralånet stod det ”du har sökt 2000 och vi har beviljat 2000”. Det kan vara jag som gjort fel i ansökan, annars borde det stå ”du har sökt 8000 men vi har beviljat 2000”.Hur gick det?
Varför tog dom bisnode? Är det inte creditsafe som gäller!Blev till sist erbjuden 10K att betala över 3 år. Ansökte ursprungligen om 30K. Bisnode togs. Tackade såklart nej till erbjudandet då ambitionen med lånet var att betala bort Cashbuddy och förbättra UC:n.
Varför tog dom bisnode? Är det inte creditsafe som gäller!
Jaha för till mig sa dom endast creditsafe märkligt !!Enligt deras egen hemsida tas Bisnode och/eller Creditsafe av outgrundlig anledning...
Hur ska du ha det egentligen? Först säger du att de tagit bisnode på dig sen försöker du förklara att de tagit creditsafe senareBlev preliminärt beviljad trots aktivt lån.hos dom. De tar bisnode och instantor
Hur ska du ha det egentligen? Först säger du att de tagit bisnode på dig sen försöker du förklara att de tagit creditsafe senare