Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Är det nån här som fått typ det som ni sökt sökte 50 fick bara 10 ingenting ju .. nån som fått belopp från 35 o uppåt? inte sett det här om jag inte missat nått i tråden, bara ett sätt att locka mer folk och locka med upp till 50 000, men sen erbjuda avsevärt mindre och de flesta nöjer sig nog med kaffe pengar med.

Finns dom som fått 35.000 och 40.000kr med. Enligt tråden.

ansökte om 35. Fick svar att jag hade en skuld till Canoxa inkasso på 407:-.
Då sa dom betala in den så blir du beviljad 20k i 36 månader.
Så gjorde det, fick nu Mail om att jag blev godkänd för 10k.
Haha men men ja är ändå nöjd med det‍♂️

Hej

Jag fick också mail om att jag va tvungen att betala gamla extralånet och 38:an kredit innan jag kunde få ett erbjudande men det står inte hur mycket dom skulle erbjuda ifall jag gjorde det .

Har det stått en summa för er andra som har fått mail om att lösa dom gamla skulderna först ??

Hej

Jag fick också mail om att jag va tvungen att betala gamla extralånet och 38:an kredit innan jag kunde få ett erbjudande men det står inte hur mycket dom skulle erbjuda ifall jag gjorde det .

Har det stått en summa för er andra som har fått mail om att lösa dom gamla skulderna först ??

Hej

Nej ja frågade innan ja betalade...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp