Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Skulle inte tro att pengarna är slut men däremot har de självklart skärpt kraven på den sökande utifrån att de lånar ut en högre summa än tidigare. Dessutom lär ju instantor gallra bort en del personer...

Fick ochså 10000 ingenting ju sökte 50000 .. pengarna är väl redan slut där

ni som inte kan låna för det finns inte andra banker , har ni email företag varför ??

Så ni fick allihopa 10.000 var men sökte 50.000?
Hur är era förutsättningar?
35000 kr i månaden lön dock så betalar ja in i princip alla pengar till kreditkort för att få bonus, och sparar hos avanza med ränta , de trodde kanske att jag inte har pengar då eftersom de granskar ens konto som man måste godkänna via instanor.

Kontonummer: ****************
Bokföringsdag: 2019-02-06
Belopp: 30.000,00
Text på kontoutdrag: EXTRALÅNET

Vad sökte du för belopp? Det togs bara Creditsafe?
Sökte 40k, har inte fått någon upplysningskopia ännu, så vet ej...men gissar på att det är creditsafe, för hade det varit bisnode kommer det ju meddelande direkt när den tas

Sökte 40k, har inte fått någon upplysningskopia ännu, så vet ej...men gissar på att det är creditsafe, för hade det varit bisnode kommer det ju meddelande direkt när den tas

Det som är aningen märkligt är att det nu ändå gått 2-3 dagar och jag har fortfarande inte fått något på min Kivra. Creditsafe brukar väl ladda upp sin rapport där åtminstone inom 48h?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp