Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extra amortering Ica banken, Cs skins och spelberoende.

Ica banken vill ha full historik av mina counter-strike byten, gåvobrev mellan mig och min sambo. Sen borde det vara klart kan jag tycka…

Ica-banken tar emot 75k ska tvinga mig pusha på lite mer nu nästa vecka. Påväg iallafall

Nu har inte min fru och jag lån hos ICA Banken men vi löste ett lån i veckan här, billån hos TF Bank på 63 000 kr. Det var inga problem. Dagen efter loggade frugan in på TF Bank och där stod det "du har inga aktiva avtal med oss". TF Bank har inte velat se underlag på varifrån vi fått dessa 63 000 kr.

Ockelränta. Vi betalade 1500 kr i månaden på tolv år. Tog lånet i maj 2022. 900 kr i ränta varje månad och amortering 500-600 kr.

Jag har både amorterat in extra hos Ica utan underlag. Och löst lån, räckte med skuldebrevet o något mer som jag inte minns.

Undrar när icabanken börjar kräva underlag för den reguljära betalningen...

Tycker det är löjligt att kräva massa underlag vid enstaka stora överföringar. Eller låga summor per månad också för den delen
Är böjd att hålla med. Om det gjordes så hos alla hade jag förstått det. Antar dom har en chefsjurist som tolkat lite hårt..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp