Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extra amortering Ica banken, Cs skins och spelberoende.

För jävligt!
Vad händer om du låter en släkting föra över dessa pengar till ditt konto. Sen ringer du ica banken och säger att du fått pengar av en släkting som vill hjälpa dig att bli skuldfri. Så betalar du till den personen istället?

För jävligt!
Vad händer om du låter en släkting föra över dessa pengar till ditt konto. Sen ringer du ica banken och säger att du fått pengar av en släkting som vill hjälpa dig att bli skuldfri. Så betalar du till den personen istället?
Jag har ingen släkting i min närhet som jag litar på tillräckligt.. kanske om jag luskar runt men jag vill ju lösa det själv. Hellre nytt blanco där nya banken löser in det åt mig utan mellanhand och sedan betala in det direkt och det kostar mig nån tusenlapp. Inte fått svar av Ica än men tycker fan de kan lösa skiten. Lite ”ta mina jävla pengar bara” känsla atm.

För jävligt!
Dom kan kräva redovisning var släktingen fått Cash från

Om du har en annan bank för din vardag där transaktionerna för din "extra inkomst" finns, kanske det kan vara värt att söka privatlån där och att de löser lånet åt dig som du har hos ICA. Därefter kanske det är möjligt att få en mer aggressiv betalningsplan då de har bättre kundkännedom.

Så du menar att om man betalar hela summan så fortsätter dom att dra pengar.. nä tror inte de
Inte dra pengar men kommer inte avsluta lånet.
Hände min morsa för typ 6 månader sedan fast med Facitbank. Lånet var fullbetald men dom avslutade det inte tills underlagen skickades in och blev godkända.

Inte dra pengar men kommer inte avsluta lånet.
Hände min morsa för typ 6 månader sedan fast med Facitbank. Lånet var fullbetald men dom avslutade det inte tills underlagen skickades in och blev godkända.
Exakt så, jag har mer en hela lånebeloppet inne på Ica banken men de kommer inte betala in det/avsluta lånet förns de är nöjda med underlagen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp