Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everydayplus, obetalda fakturor fast dessa är betalda

Nej, jag menar inte senare utan om du betalat tillbaka efter du lånat och fått det registrerat på ditt everyday konto då vi övriga har betalt men inte fått det registrerat hos dem. För mig har det gått flera veckor.

Jag har inbetalt i November och fick reg. ca 3 dagar senare

Jag betalde i september och de står
Fortfarande som obetalt.....

Mm som jag misstänkte verkar vara lite olika. Jag har också betalt men står som obetalt och det säger att de ska vara löst i systemet men inget händer ännu vi får se. jag hojtar till om jag fåt mitt registrerat med.

Mm som jag misstänkte verkar vara lite olika. Jag har också betalt men står som obetalt och det säger att de ska vara löst i systemet men inget händer ännu vi får se. jag hojtar till om jag fåt mitt registrerat med.

Ja har mejlat o mejlat men de säger att de e fel i systemet,. Blufföretag!

Jag beslöt mig om att betala in hela min kvarvarande skuld till Everydayplus. har gått 3 bankdagar idag och de har inte fått in det än (Säger dom)

När jag annars gör vanliga inbetalningen varje månad syns det direkt efter 2 dagar. varför tar det sådan tid när man vill lösa lånet?

hört att flera här inne som löst lånet helt, fortfarande står att det är olöst fast att det är betalt.

någon mer erfarenheter?

Jag beslöt mig om att betala in hela min kvarvarande skuld till Everydayplus. har gått 3 bankdagar idag och de har inte fått in det än (Säger dom)

När jag annars gör vanliga inbetalningen varje månad syns det direkt efter 2 dagar. varför tar det sådan tid när man vill lösa lånet?

hört att flera här inne som löst lånet helt, fortfarande står att det är olöst fast att det är betalt.

någon mer erfarenheter?

Jag betalde hela mitt lån i september 2014, står fortfarande som obetalt. Och kundtjänst har sagt att de håller på och hitta en lösning och att de e fel i systemet..

Jag betalde hela mitt lån i september 2014, står fortfarande som obetalt. Och kundtjänst har sagt att de håller på och hitta en lösning och att de e fel i systemet..

fel i systemet? tror du på det? tycker att det inte borde vara så svårt att fixa till...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp