Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everydayplus, obetalda fakturor fast dessa är betalda

De ringde en kvinna från webcredit och frågade vad jag höll på mig idag.. Jag hade betalt in 1642 istället för 1653 kr.. Och ja som sagt att jag hade betalt hela skulden?? Kvinnan var ursinnig.. Ränta tills idag blir 1653 men jag betalad ju för några dagar sen.. Jag ska betala ränta tills lånet regiatreras som betalt hos dom.. Ska man betala in extra pengar då på lånet. Fattar inte varför de blivit så otrevliga

Jag hade en kompis som råkade ut för dom precis som du gjorde,det höll på att sluta i krig.Tjafs om några få kronor är inte bara löjligt utan pinsamt också,men sådana är dom.

Arg!!!

Idag blev mitt återbetalt helt. skönt att ytligare ett "mindre bra lån" är borta :)

Jag är så trött på dessa bolag nu att jag kräks över dom!!!

Bad om att få bli kvitt genom att betala in all skuld jag hade kvar (drygt 7000 kr)
när detta nu syns som inbetalt kräver de yttligare 400 spänn! för räntor säger dom?!

Men varför uppgav de då inte dessa räntor när jag bad om att få lösa skulden?!

Dessa hemska låneinstitut vill verkligen inte att man ska bli helt skuldfri ifrån dom :(

Jävla bluff företag. Betalade in hela min skuld på 16000 i december månad. Nu står det att jag ska betala in allt igen plus ränta och avgifter måste ringa dom imorgon. Trött man blir

Jag har inte betalt för Dec och ska nu betala i Januari nästa faktura ca 7400kr. Sen måste jag låna igen och i mars vill jag att det ska går vidare till inkasso. Nu har jag lite rätt att de reg inte inbetalning och jag kan inte ta ut igen pengar. Har hos avida inkasso tre avbetalningsplana vilken är entligen återbetalt i mars.
Usch ... Vad ska man göra ?

Jag betalde i september.. Mitt blev registreras som betald ni i januari den 14.. De sa ja kunde göra nya uttag med den 14/1 stod mitt konto som avslutat..

Jag har inte betalt för Dec och ska nu betala i Januari nästa faktura ca 7400kr. Sen måste jag låna igen och i mars vill jag att det ska går vidare till inkasso. Nu har jag lite rätt att de reg inte inbetalning och jag kan inte ta ut igen pengar. Har hos avida inkasso tre avbetalningsplana vilken är entligen återbetalt i mars.
Usch ... Vad ska man göra ?

Kör avida 3 månader sen är du av me dessa Skitskruvar..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp