Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everydayplus, obetalda fakturor fast dessa är betalda

Är det nån här som vet varför det står att man har obetalda fakturor fast dessa är betalda.. Jag betalde mitt lån i september och detta står fortfarande som obetalt när jag loggar in.,,
Mejlade o frågade varför, de sa att detta skulle ändras inom några dagar.. Vilket det inte har gjort och de svarar inte på mejl när jag frågar varför??

Är det nån här som vet varför det står att man har obetalda fakturor fast dessa är betalda.. Jag betalde mitt lån i september och detta står fortfarande som obetalt när jag loggar in.,,
Mejlade o frågade varför, de sa att detta skulle ändras inom några dagar.. Vilket det inte har gjort och de svarar inte på mejl när jag frågar varför??

Jag har alltid ringt dom om det har varit något. Lättare att prata med någon än att beskriva via text. Tycker jag iaf.

Jag har alltid ringt dom om det har varit något. Lättare att prata med någon än att beskriva via text. Tycker jag iaf.

Ja ringde oxå o de sa att lånet kommer att stå som betalt inom ett par dagar.. De va i september... Och november ringde ja o fick samma svar

Hej, jag de är usla har sagt samma sak till mig med. Det ska ta 4-5 dagar innan lånet registrerat men gått ca 3 veckor nu och står fortfarande som obetalt fattar itne varför det ska vara så svårt.

Är ni säkra på de? Någon som fått lån av dom i december?

Hej, jag de är usla har sagt samma sak till mig med. Det ska ta 4-5 dagar innan lånet registrerat men gått ca 3 veckor nu och står fortfarande som obetalt fattar itne varför det ska vara så svårt.

Helt otroligt.. Fick mejlsvar att deras system krånglar och att de jobbar på detta... Sen september???????

Ja, men har du betalt sen och fått det registrerat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp