Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everydayplus Lägger ner, se upp! Nu UC

Är det någon som har släppt sitt lån hos Everyday Plus relativt nyligen?
Är det Svea inkasso och beviljar dom bra avbetalningsplan och på hur lång tid isf?
Mitt lån är på maxbeloppet hos dom.

Är det någon som har släppt sitt lån hos Everyday Plus relativt nyligen?
Är det Svea inkasso och beviljar dom bra avbetalningsplan och på hur lång tid isf?
Mitt lån är på maxbeloppet hos dom.
Mitt är också på max belopp och jag ligger efter med två månadsbetalningar. Har bestämt mig till 80% att släppa den till inkasso. Kommer hamna hos Svea vilket gör att jag bävar lite grann då jag tycker att Svea är hårda och minsta försening så skickar de till Kfm.

Mitt är också på max belopp och jag ligger efter med två månadsbetalningar. Har bestämt mig till 80% att släppa den till inkasso. Kommer hamna hos Svea vilket gör att jag bävar lite grann då jag tycker att Svea är hårda och minsta försening så skickar de till Kfm.
Svea har alltid varit schysst mot mig. Men sen är skulderna gamla

Svea har verkligen blivit bättre tycker jag ! Innan var dom hemska . Sambon har en flexlimit där på 9k och fick skuld att betala till den 30/8 .men mailade och frågade om att få betala in 2000 kr och sedan återkalla verkställande och lägga upp en plan på 2k per månad ! Blev helt chockad men dom tog det ! Skulle aldrig hänt mig innan !

Svea har verkligen blivit bättre tycker jag ! Innan var dom hemska . Sambon har en flexlimit där på 9k och fick skuld att betala till den 30/8 .men mailade och frågade om att få betala in 2000 kr och sedan återkalla verkställande och lägga upp en plan på 2k per månad ! Blev helt chockad men dom tog det ! Skulle aldrig hänt mig innan !
Svea är enligt mitt tycke förmodligen det bästa inkassobolaget. Verkligen hjälpsamma med anstånd (om man ringer direkt till handläggaren). Humana avbetalningsplaner och väldigt lätt att få återkallat från kronofogden

Svea är enligt mitt tycke förmodligen det bästa inkassobolaget. Verkligen hjälpsamma med anstånd (om man ringer direkt till handläggaren). Humana avbetalningsplaner och väldigt lätt att få återkallat från kronofogden
Ja nu tycker jag dom verkligen har ändrat sig , däremot innan var dom inte lika roliga däremot :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp