- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Ja nu har jag inte mycket skit på mina kontonDem kollar väl bankkonto har jag för mig, är det då mkt skit där så förståligt att dem nekar med

Ja nu har jag inte mycket skit på mina kontonDem kollar väl bankkonto har jag för mig, är det då mkt skit där så förståligt att dem nekar med

NejRapporterar dom skulden till UC ?
Mitt är också på max belopp och jag ligger efter med två månadsbetalningar. Har bestämt mig till 80% att släppa den till inkasso. Kommer hamna hos Svea vilket gör att jag bävar lite grann då jag tycker att Svea är hårda och minsta försening så skickar de till Kfm.
Svea har alltid varit schysst mot mig. Men sen är skulderna gamlaMitt är också på max belopp och jag ligger efter med två månadsbetalningar. Har bestämt mig till 80% att släppa den till inkasso. Kommer hamna hos Svea vilket gör att jag bävar lite grann då jag tycker att Svea är hårda och minsta försening så skickar de till Kfm.
Svea har verkligen blivit bättre tycker jag ! Innan var dom hemska . Sambon har en flexlimit där på 9k och fick skuld att betala till den 30/8 .men mailade och frågade om att få betala in 2000 kr och sedan återkalla verkställande och lägga upp en plan på 2k per månad ! Blev helt chockad men dom tog det ! Skulle aldrig hänt mig innan !Mitt är också på max belopp och jag ligger efter med två månadsbetalningar. Har bestämt mig till 80% att släppa den till inkasso. Kommer hamna hos Svea vilket gör att jag bävar lite grann då jag tycker att Svea är hårda och minsta försening så skickar de till Kfm.
Svea är enligt mitt tycke förmodligen det bästa inkassobolaget. Verkligen hjälpsamma med anstånd (om man ringer direkt till handläggaren). Humana avbetalningsplaner och väldigt lätt att få återkallat från kronofogdenSvea har verkligen blivit bättre tycker jag ! Innan var dom hemska . Sambon har en flexlimit där på 9k och fick skuld att betala till den 30/8 .men mailade och frågade om att få betala in 2000 kr och sedan återkalla verkställande och lägga upp en plan på 2k per månad ! Blev helt chockad men dom tog det ! Skulle aldrig hänt mig innan !
Ja nu tycker jag dom verkligen har ändrat sig , däremot innan var dom inte lika roliga däremotSvea är enligt mitt tycke förmodligen det bästa inkassobolaget. Verkligen hjälpsamma med anstånd (om man ringer direkt till handläggaren). Humana avbetalningsplaner och väldigt lätt att få återkallat från kronofogden

En gissning kan vara att dom har förståelse för att folks ekonomi kanske inte är på topp just nu under denna Corona pandemin, dock bara en gissningJa nu tycker jag dom verkligen har ändrat sig , däremot innan var dom inte lika roliga däremot![]()