- Meddelanden
- 375
- Mottagna reaktioner
- 120
- Poäng
- 307
Hej; Var står det?
Deras hemsidor, OPR Privatlån / Everyday Plus är ju i gång, ser ingen notering att de lagt ned ?
Om man vill söka nytt lån menar jag att det är stop.
Hej; Var står det?
Deras hemsidor, OPR Privatlån / Everyday Plus är ju i gång, ser ingen notering att de lagt ned ?
Kan tyvärr inte säga att Ev+ är bättre. Lite bättre blev det efter att de ändrade sina regler att skulden aldrig kan bli högre än 28500 inkl räntan. Innan var jag uppe en bit över 40 000 kr för en kredit på 25000kr, väldigt dyrt.Där ser man. OPR är hemska.
Någon som vet om det gäller ännu? Fått beviljat men inte hört något på 2 dagarOm man vill söka nytt lån menar jag att det är stop.
Står inget på deras hemsida om att de inte beviljar nya lån.Någon som vet om det gäller ännu? Fått beviljat men inte hört något på 2 dagar
De beviljar lån först för att sen ge avslag. Inte roligt med företag som ändrar sig under tiden!Står inget på deras hemsida om att de inte beviljar nya lån.
Ja det är inte roligt när man först blir beviljad för att lite senare nekas, men tyvärr inte så ovanligt.De beviljar lån först för att sen ge avslag. Inte roligt med företag som ändrar sig under tiden!
Dem kollar väl bankkonto har jag för mig, är det då mkt skit där så förståligt att dem nekar medDe beviljar lån först för att sen ge avslag. Inte roligt med företag som ändrar sig under tiden!
Oftast som jag har varit med om eller sett här så blir man först preliminärt beviljad men ska granskas manuellt och då nekad. Utan inlogg med instantor, endast en ansökan. Det kan ibland bero på om man blivit beviljad tidigare och inte betalat i tid och liknande. Men det finns även andra anledningar gissar jag.Dem kollar väl bankkonto har jag för mig, är det då mkt skit där så förståligt att dem nekar med