Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Everyday+ ändrat i regler utan att meddela

Jag har alltså de senaste 3 månaderna betalat in 33.000 men har ändå över 5000 i skuld fortfarande. Jag förstår inte hur de räknar, kan någon förklara skulle jag uppskatta det så jag blir av med dessa någon gång. Har inte gjort några uttag sedan februari bara betalat ner skulden som när jag kollar tidigare fakturor var som högst 31 161,72 Kr inte 36.000.

Jag har alltså de senaste 3 månaderna betalat in 33.000 men har ändå över 5000 i skuld fortfarande. Jag förstår inte hur de räknar, kan någon förklara skulle jag uppskatta det så jag blir av med dessa någon gång. Har inte gjort några uttag sedan februari bara betalat ner skulden som när jag kollar tidigare fakturor var som högst 31 161,72 Kr inte 36.000.

Inte ens kundtjänst kan förklara riktigt. : / det är säkert billigare att släppa "skiten" till inkasso, skulle inte förvåna mig.

Inte ens kundtjänst kan förklara riktigt. : / det är säkert billigare att släppa "skiten" till inkasso, skulle inte förvåna mig.
Jag gjorde det först skulden ökade dubbelt dom är helt galna.
Och det här med räntetak hur funkar det?
Dom verkar köra hur som helst ändå!

Skitlån. : ( tack för varningen.
Likadant med goodcash inte dubbelt så men betalat över 1år på skulden 50000kr nu är lånet över det beloppet när det gått till inkasso så att inte betala på tre månader åt upp det jag betalat på ett år o lite till.

Likadant med goodcash inte dubbelt så men betalat över 1år på skulden 50000kr nu är lånet över det beloppet när det gått till inkasso så att inte betala på tre månader åt upp det jag betalat på ett år o lite till.

Okej intressant min man har goodcash 20 000. Får försöka prioritera den med.
Ja, det är ganska dyrt.

Alltså mitt låg på 24000 och efter tre månader med att betala in angivet belopp och ta ut pengarna igen låg det på 37000 fast jag nästan betalat in 3000 i månaden som du. Uttag kostar 15% av summan, det verkar vara väldigt dyrt.
När du loggar in ser du ett belopp "utnyttjad kredit 25 000" sen om du klickar på fliken fakturor ser du totalbeloppet som kan lgiga flera tusen kronor över den summan.
När jag skulle betala Everyday+ helt stod det på hemsidan att min totala summa var 35 000 men när jag ringde in för att dubbelkolla sa han att jag måste betala över 37 000 för att "månadens ränta inte lagts till". Jag kommer akta mig.

Ja, det kanske är nya regler som trådstarten säger och då kanske man inte kan nå en skuld på 40 000 längre fast maxuttag är 25 000. Men vem vill betala så mycket för att ha fått 25 000? ; ( Lika bra att bli av med... Ferratum däremot stiger aldrig för mig fast jag betalar in 1500 och tar ut nästan samma.

Herregud vad sjukt.... ska genast in o kolla.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp