Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ersättning Karensdag, regeringens nya regel

Diskussionen har avsett om någon ljugit eller ej. När sa regeringen att de skulle ge full sjuklön dag 1?
Återigen, att vara missnöjd med vad beloppet faktiskt blev är en sak, men att ljuga är en helt annan...

Och ja, om jag ska lyfta in något i debatten så är staten du, jag och alla andra. Det är vi som betalar för alla bidrag och paket som nu levereras. De hundratals miljarder som nu pumpas ut från staten, i många fall helt motiverade, ska vi som personer framöver på ett eller annat sätt återbetala.
Nu orkar jag verkligen inte debattera mer du tror att man inte vet nått.
Det du skrev nu vet vi alla sen länge det är inte iq fiskmåsar här inne.
Vi kommer få betala ja blir nog en rejäl skattehöjning framöver så vi bör nog stoppa invandring på ett tag och det hoppas jag vi gör men med denna regering vet man aldrig
Ha en trevlig kväll

Nu orkar jag verkligen inte debattera mer du tror att man inte vet nått.
Det du skrev nu vet vi alla sen länge det är inte iq fiskmåsar här inne.
Vi kommer få betala ja blir nog en rejäl skattehöjning framöver så vi bör nog stoppa invandring på ett tag och det hoppas jag vi gör men med denna regering vet man aldrig
Ha en trevlig kväll

Haha, det är inte jag som fortsatt debatten.

Jag ställde bara en kort fråga om vem som ljugit? Tyckte det var relevant, då en sådan anklagelse bör ha fakta.

Oj, där kom invandringen även in i denna debatt...

Lippe sitter du på Sveavägen 68 :D

Haha, det är inte jag som fortsatt debatten.

Jag ställde bara en kort fråga om vem som ljugit? Tyckte det var relevant, då en sådan anklagelse bör ha fakta.

Oj, där kom invandringen även in i denna debatt...
Ja haha kunde inte låta bli ;)
Men den är orelevant jag vet:)

Tveksam till det ;):facejoy:

Ändå praktiskt att som företagare kunna plocka ut 7 dagars karens och jobba samtidigt, no questions asked.

Ändå praktiskt att som företagare kunna plocka ut 7 dagars karens och jobba samtidigt, no questions asked.

Ja men det är det jag menar, hur fan följs det upp?
Jag jobbar hemifrån 3 dagar nästa vecka. Min chef varesej bryr sig eller undrar om jag jobbar eller är sjuk.
Måste vara ännu enklare att fiffla som egenföretagare om man sitter och gör hemsidor säger vi?
Märkligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp