Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Erfarenheter av Nanokredit

Vad har ni för erfarenheter av Nanokredit? Gjorde en ansökan där igår o fick "beviljat" på skärmen. I mailet som kom stod dock; "Vi har tagit emot din ansökan o återkommer" Lite dubbla budskap? De har inte öppet förrän imorgon igen, tänkte om
någon testat o vill dela med sig.

Nano har säkert blivit hårdare med att låna ut,fast och andra sidan är det tuffare med att låna av dom flesta numera.Finansinspektionen har gett ett hårdare regelverk som alla utlånare skall följa,om inte annat så var det ju problem med bristfälliga kreditbedömningar som många utlånare gjorde när nya kunder ville låna.I framtiden tror jag att man kommer att göra mer en samlad kreditupplysning via alla upplysningar.

Dock inte riktigt svar på min fråga... Undrar om någon nyss lånat o vet gången.

Herrejävlar vad långsamma de är! Förrigår kl 15 ansökte jag och fick beviljat. Igår ville de att jag skulle skicka med de tre senaste lönespecifikationerna via epost. Gjorde det innan 12. Väntar fortfarande på nåt svar från dem vilket jag borde få idag, men hade jag vetat att det skulle ta sån jävla tid skulle jag sökt lån nån annanstans. Välkomna till 2018, Nanokredit!

Kundtjänsten svarar inte i telefon, chatten är alltid avstängd trots att de ska vara bemannade från morgon till 17.. man undrar ju om Nano inte bara är en kille som sitter i smutsiga kallingar framför datorn och hör av sig lite när han känner för det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp