Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Erfarenheter av meddelandelån, faktura via mail?

Alltid en fördel att få faktura på mejlen istället för att inte hinna tomma brevlådan först i familjen. Varför måste vissa smsbolag skriva avsändare så stort på kuvertet?

Man kan ju undra, de lär ju förlora kunder på det? Alla går ju inte att få mail-ledes, vissa envisas ju med att skicka, och inte alltid man vet det förrens man ansökt och fått beviljat..
Önksar SÅ att jag gjort mycket ogjort, och inte hade några skulder. JAg skulle leva GOTT minst sagt på min lön. :-/

Har meddelandelån lagt ner? Jag kommer inte in på deras sida iaf, har försökt i flera dagar!

Kommer inte heller in. Illavarslande. men tror inte dom lagt ner, dom bytte ju faktureringspartner den 24 maj, varför skulle man göra det om man skulle lägga ner en halvmånad senare?

Tror dom har problem med hemsidan eller att dom ska få en ny och det strular eller något kanske.

Dom har problem med servern. Frågade... Hoppas vara tillbaka uppe senare idag eller så fort det går.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp