Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Erfarenheter av Daypay.se?

Tack gran som vanligt har du svar på mina frågor

Det var så lite;)

ja samma med mig
har inte den telefonen på mig just nu
Ska kolla..
har du fått något bekräftat?
Dom brukar svara samma dag..
sist gick pengarna in på lördagen

Japp, fick svar vid 10 idag. Pengarna inne samma tid eftersom det är direktutbetalning till Swedbank :)

Lätt det snabbaste bolaget på marknaden :)

bojkotta

Funkar verkligen Daypay?

Sökte, blev beviljad 1000, skulle svara med en kod X... någonting. Detta gjorde att jag anslöts till SMSXCLUB vilket är någon form av pyramidförsäljning.... Känns ju så där seriöst..

Varför lånar ni inte av de som finns ute på marknaden och är stora tex vivus,pengos(lurare)

mm..

Hej,

Jag har två frågor, jag fick en påminnelse och några dagar efter den drogs pengarna från mitt konto. Har ni fått låna igen hos Daypay efter påminnelse?

Brukar man, som hos vissa andra, få en bekräftelse när de har registrerat betalningen? Hur lång tid brukar det ta innan betalningen är registrerad?

Mvh
J

Hej,

Jag har två frågor, jag fick en påminnelse och några dagar efter den drogs pengarna från mitt konto. Har ni fått låna igen hos Daypay efter påminnelse?

Brukar man, som hos vissa andra, få en bekräftelse när de har registrerat betalningen? Hur lång tid brukar det ta innan betalningen är registrerad?

Mvh
J
har aldrig fått n¨n påminnelse efersom dom drar när lönen kommer in så det är aldrig några problem'
efter 13,00 ungefär brukar registeringen för återbetalning avra Ok
och då kan man låna igen och pengarna brukar ramla in dagen därpå
Nu i fredags fick jag påskerbjudande och 2000 kr till :)

Blev beviljad 1000:- ej fått det utbetalat.

Själv skickade jag en ansökan vid lunch igår. Inte hört något än...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp