Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenheter av Danske Bank – digitala tjänster och kundbemötande?

Det är lite min uppfattning också, sen kanske jag skulle lagt till att närheten till Danmark gör att jag är där relativt ofta med familjen och lever i någon föreställning att man kanske kommer lite billigare undan om man drar ett danskt kort där men kan säkert vara en myt :D

Kan man ha ett lönekonto, swish, mobiltbankID osv på Lunar @Lock ?
Det enda dem saknar är utfärdande av BankID tror jag.

Så jag kommer nog få behålla ett konto i LF enbart för att kunna hämta nya bankid i framtiden. Men det kostar 0:- om jag fimpar mitt bankkort där. Och det är jag villig att göra då dem grisarna inte ville ha mig som företagskund för att jag inte var "helhetskund". MÅSTE tydligen ha både lån och sparande hos dem för att vara helhetskund :)

Köpte deras SAS EuroBonus paket. Kommer resa en del i jobbet så najs att samla poäng där.

Väntar bara på att mitt företagskonto hos dem ska öppnas, sen kommer jag enbart ha kvar LF för BankID och barnens ISK.

Alternativt så flyttar jag helt bort från LF och kör den lokala sparbanken för BankID.

Stort tack för svaret.

Glömde fråga, hur fungerar det med bankkort hos Lunar? Får man något som kan kopplas till lönekontot är det samma typ utav kort som om jag har SEB?

Alltså detta banker håller på med är så jävla sjukt. Att man inte får öppna företagskonto med anmärkning, att man inte får vanligt kort med anmärkning, ifrågasätter swishar på 2000 spänn, vägrar ersätta dementa gamlingar som blir lurade. Så jävla vidriga alltså.

Stort tack för svaret.
Ingen fara!

Det tog mig ca 2 dagar att få öppnat ett personkonto. Så det går ganska snabbt.

Dem har vanliga VISA Debet kort som du kan koppla till lönekontot.
Dem har lite olika paket, gratis och uppåt. Jag tog det dyra, men det är för att jag kommer kunna motivera kostnaden med att samla SAS poäng med utlägg osv i tjänsten.
Annars hade jag kört dem billigare paketen.

https://www.lunar.se/privat/priser ser du alla paketen. Jag hade kört minst ett "Standard" för att få sparränta på 2%.

Nu öppnade jag Lunar, fick kontonummer 4 siffror sen ett streck och sen sju siffror.

Kan jag bara lämna detta till arbetsgivaren?

Nu öppnade jag Lunar, fick kontonummer 4 siffror sen ett streck och sen sju siffror.

Kan jag bara lämna detta till arbetsgivaren?
Japp! Fasiken det gick undan för dig ;-)

Men ja dem 4 första är clearing.

Ska faktiskt göra det, om Swedbank väljer att släcka ner mitt konto. Då återstår ju bara det här med bankid kvar.

Kanske skulle man ta Bank-ID via Danske Bank just in case...

Ska faktiskt göra det, om Swedbank väljer att släcka ner mitt konto. Då återstår ju bara det här med bankid kvar.

Kanske skulle man ta Bank-ID via Danske Bank just in case...
Ja det är ju bara ett grundkonto som krävs för BankID. Inga fäncy saker alls.

De flesta är nog nöjda med Danske Bank med undantag Terrys homie ARS ;):D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp