- Meddelanden
- 23
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 27
Haft Nordea i 25 år aldrig några frågor om swish och jag swishar stora summor till olika konton. Massa med spel på utländska sidor med vinster och förluster. Inte ett ljud.
Haft Nordea i 25 år aldrig några frågor om swish och jag swishar stora summor till olika konton. Massa med spel på utländska sidor med vinster och förluster. Inte ett ljud.

Jag har satt in "kontanter" en gång senaste 10 åren på mitt konto.Visa bilaga 5087
Fick höra igår av en vän att man med Danske Bank kan inte använda insättningsautomater eller Forex för att sätta in pengar. Dom är stenhårda på pengatvättsregler.
Kollade upp om det var sant idag och det verkar stämma.
Hitta närmaste insättningsautomat | Insättningsautomat
Hitta närmaste insättningsautomat i din stad. ✓ Vi visar alla automater i hela Sverige. ✓ Använd din position! ✓ Visa enkelt på karta!www.xn--insttningsautomat-sqb.se
Maxbelopp Danske Bank
Danske Banks kunder är förvisade till att använda externa aktörer mot en avgift för att sätta in kontanter. Tidigare kunde Forex användas men detta går inte längre. Insättningsautomat.se rekommenderar att byta från denna bank om ni inte gillar detta.
Det stämmer. Jag har Danske Bank med platinumkort och fick nyligen ett meddelande om att de dessutom kommer ta bort möjligheten att göra banköverföringar och betala räkningar från kreditkortet.Visa bilaga 5087
Fick höra igår av en vän att man med Danske Bank kan inte använda insättningsautomater eller Forex för att sätta in pengar. Dom är stenhårda på pengatvättsregler.
Kollade upp om det var sant idag och det verkar stämma.
Hitta närmaste insättningsautomat | Insättningsautomat
Hitta närmaste insättningsautomat i din stad. ✓ Vi visar alla automater i hela Sverige. ✓ Använd din position! ✓ Visa enkelt på karta!www.xn--insttningsautomat-sqb.se
Maxbelopp Danske Bank
Danske Banks kunder är förvisade till att använda externa aktörer mot en avgift för att sätta in kontanter. Tidigare kunde Forex användas men detta går inte längre. Insättningsautomat.se rekommenderar att byta från denna bank om ni inte gillar detta.
Det stämmer. Jag har Danske Bank med platinumkort och fick nyligen ett meddelande om att de dessutom kommer ta bort möjligheten att göra banköverföringar och betala räkningar från kreditkortet.