- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Som jag skrev så är det Alektum du ska ringa igen och försöka tala med annan handläggare.Vilken äre ja ska ringa???är det ellos elr resurs bank??? Jag hade ett konto hos ellos som resurs bank ägde elr va man ska säga...jag kontaktade ellos o fråga va som skulle hända om ja inte han betala in i tid då sa dom de skulle skickas till inkasso o att ja skulle kontakta dom då...ist skickar dom de direkt till kronofogden o nu ligger de där sen igår...väntar på betalnings föreläggande lappen o va ska ja skriva på de??? Tänkte dra ut på de till 2 påminnelsen så kan ja dra ut lite på de..men betala in Den summan på 8 tusen kommer ja inte fixa nu...kan betala hälften sista juli o hälften sista aug elr nå.. åh va jobbigt detta blev nu.
är det ellos elr resurs bank??? Jag hade ett konto hos ellos som resurs bank ägde elr va man ska säga...jag kontaktade ellos o fråga va som skulle hända om ja inte han betala in i tid då sa dom de skulle skickas till inkasso o att ja skulle kontakta dom då...ist skickar dom de direkt till kronofogden o nu ligger de där sen igår...väntar på betalnings föreläggande lappen o va ska ja skriva på de??? Tänkte dra ut på de till 2 påminnelsen så kan ja dra ut lite på de..men betala in Den summan på 8 tusen kommer ja inte fixa nu...kan betala hälften sista juli o hälften sista aug elr nå.. åh va jobbigt detta blev nu.