Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

erfarenhet av Lowell inkasso

hej, någon som har erfarenhet av Lowell inkasso som qliro använder sig av?

Yes, vad vill du veta eller behöver hjälp med?

Kan man få en vettig avbetalningsplan med dom? Ligger efter med betalning till qliro så det kanske hamnar där.

Japp. Men du kommer behöva ringa in och uppge inkomst, antal barn, boendesits, speca skulder osv. Jag fick en bra avb plan på 1000kr (bad om 1000) på en skuld som är på 22000:-. Va snabb när inkassobrevet kommer bara, ring direkt. Lycka till!

Ja sjukt omfattande uppgifter man måste uppge. Var tvungen att betala mer pga av att jag är sambo. Sa att vi hade helt skilda ekonomier men den hjälpte inte.
Förfina inte verkligheten allt för mycket. På mig tog dem kreditupplysning för extra kontroll.
Det varierar också stort mellan handläggare.

Har haft ett ärende där men jag behövde inte upge något, hade ingen telekontakt utan bara via mail
Fick avbetalningsplan på så vis
Nu handla det inte om något stort belopp visserligen utan runt 7000

Jag har också haft ett större belopp där. De påpekade massor av gånger att de inte var någon bank. Ville jag skulle ordna ett banklån eller låna av familj/vänner. Inga roliga alls. Jag fick skicka in och redogöra för alla mina skulder mm.

Jag fick sex månader på ett belopp på 325000 kr dvs över 50000 kr per månad.
Lite humoristiskt för om jag hade 50000 kr över varje månad så hade jag nog betalt de fyra tusen som lånet kostade varje månad.
Det var det el att ta ett nytt lån och lösa skulden.

Jag fick sex månader på ett belopp på 325000 kr dvs över 50000 kr per månad.
Lite humoristiskt för om jag hade 50000 kr över varje månad så hade jag nog betalt de fyra tusen som lånet kostade varje månad.
Det var det el att ta ett nytt lån och lösa skulden.
Helt galet det fattar dom väl att man inte fixar!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp