Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

erfarenhet av Lowell inkasso

Jag fick sex månader på ett belopp på 325000 kr dvs över 50000 kr per månad.
Lite humoristiskt för om jag hade 50000 kr över varje månad så hade jag nog betalt de fyra tusen som lånet kostade varje månad.
Det var det el att ta ett nytt lån och lösa skulden.
Whaaaat? Var det avb plan per telefon eller det som står som ”erbjudande” när man loggar in?

Whaaaat? Var det avb plan per telefon eller det som står som ”erbjudande” när man loggar in?

Förmodligen det som stod när man loggar in på mina sidor, för ja hade oxå ett horribelt belopp om än mindre då mitt lån hos samma aktör var mindre... typ 25tkr/mån i avbetalning. Jag ringde dom inte.

Förmodligen det som stod när man loggar in på mina sidor, för ja hade oxå ett horribelt belopp om än mindre då mitt lån hos samma aktör var mindre... typ 25tkr/mån i avbetalning. Jag ringde dom inte.

:( Fy vilka summor.. vem klarar av en sån summa ens?

Per telefon. Jag hade blivit lovad av Remember att få skjuta på min betalning det även per telefon. Veckan efter skickade de det till inkasso/Lindorff numera Lowell. Ringde dem samma dag jag fick inkassobrevet men de gav mig endast det alternativet.
Den dagen gav jag upp och bestämde mig för att släppa allt.

Har du glömt min historia kring den skulden ? -:)

Per telefon. Jag hade blivit lovad av Remember att få skjuta på min betalning det även per telefon. Veckan efter skickade de det till inkasso/Lindorff numera Lowell. Ringde dem samma dag jag fick inkassobrevet men de gav mig endast det alternativet.
Den dagen gav jag upp och bestämde mig för att släppa allt.
Förstår det!

Är det fortfarande Lowell Qliros som är deras inkasso ? Någon som fått en avbetalningsplan på senare tid ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp