- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Mm men jag har inte varit försenad med fakturorna tiii Tryggkredit en enda gång och ändå sett svar nu
Jaha tråkigt för dig men då ljög kundtjänsten mig rakt upp i ansiktet då (som det alltid brukar vara) alternativt att de är dåligt pålästa vilket också är vanligt.Mm men jag har inte varit försenad med fakturorna tiii Tryggkredit en enda gång och ändå sett svar nu
Frågade dem igen för intresses skull (har varken mobillån eller Tryggkredit) har mer frågat av intresses skull förut. De påstår att man kan ha en kredit på 60 000 totalt i företaget. Se svar nedan.Dåligt pålästa är de säkert . Har man ju varit med om förut
De blåser dig säkert, bara för att vi pratade om det kände jag att jag skulle testa Tryggkredit. Jag pratade med kundtjänst, jag sa att inkomståret 2019 inte registrerats för mig ännu vilket är till nackdel för mig då jag tjänade mer 2019 än 2018. I kundtjänst sa man att det är bara att söka och om man har lägre inkomst än vad som efterfrågas (150 000) så kommer handläggarna be om lönespec (det är inte till min fördel heller då förra månaden var den enda månaden av dessa hittills 6,5 månaderna som gått som jag jobbade lite). Nåväl slängde iväg en ansökan och jag fick avslag direkt....vilket innebär att hon i kundtjänst bara bullshitade. Kul..det, nu åkte man på en bisnodare utan att ens ha en chans på kontokrediten man sökte. Dessutom om man nu kan skicka in sitt senaste lönespec trots att man har under inkomstkravet, vad fan är då ens meningen med inkomstkravet?! Så..har du 37 000 i lön en månad men kanske bara tjänar 11000 under året, kan de tekniskt sett gå på ditt lönespec bara om man ska utgå från vad hon säger? Fy fan vilket hyckleri!Jag har bara 40.000 på Tryggkredit