Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Era erfarenheter av Mobillån

Vilket betyg skulle du ge Mobillån (5 bäst)

• 5

Röster: 0 0.0%
  • 4

Röster: 1 6.3%
  • 3

• 2

• 1

Röster: 13 81.3%

• Totalt antal röstare
    16
Vad har du för erfarenheter av Mobillån?

Du kan även ge betyg eller visa resultatet ovanför av andras röster.

Hur mycket lånade du och till vilken ränta? Något som inte fungerade så bra? "Allt har fungerat utmärkt" fungerar också som kommentar.

Jag sökte där åtskilliga gånger mellan 2013-2018 och blev aldrig beviljad något lån. Samtliga andra aktörer har minst en gång beviljat mig oavsett upplysningsföretag. Betyg: 1/5.

Hej, vet någon om det går att ta ut sin kredit igen efter att man betalat in hela beloppet om man har en sämre bisnode nu?

Jag hade 4 i betyg när jag sökte och fick 10 tusen försökte sen höja till 30 och blev nekad. Så nu har jag en 2a i bisnode bara. Har betalat in de 10tusen jag lånade men är det värt att försöka få ut de igen eller kommer jag bara dra på mig en onödig bisnode till?

Kan man ha mobillån och Tryggkredit samtidigt tex eller gå inte det ?
Det går att ha både Mobillån och Tryggkredit samtidigt! Däremot får du inte ha obetalda skulder till exempelvis Tryggkredit om du antingen ska göra uttag hos Mobillån eller om du är ny och ska ansöka om en kredit hos Mobillån och vice versa såklart!

Hej, vet någon om det går att ta ut sin kredit igen efter att man betalat in hela beloppet om man har en sämre bisnode nu?

Jag hade 4 i betyg när jag sökte och fick 10 tusen försökte sen höja till 30 och blev nekad. Så nu har jag en 2a i bisnode bara. Har betalat in de 10tusen jag lånade men är det värt att försöka få ut de igen eller kommer jag bara dra på mig en onödig bisnode till?

Ingen som vet något om detta?
Mvh

Det går att ha både Mobillån och Tryggkredit samtidigt! Däremot får du inte ha obetalda skulder till exempelvis Tryggkredit om du antingen ska göra uttag hos Mobillån eller om du är ny och ska ansöka om en kredit hos Mobillån och vice versa såklart![

Tack din info var helt fel !! Ansökte hos mobillån nu , har lån hos Tryggkredit . Svaret blev tyvärr kan du INTE ansöka hos oss då
Du redan jag en kredit på Tryggkredit . Återkom när den är återbetald .

Okej, vad konstigt eftersom att deras svar kommer från deras kundtjänst då? I så fall vet inte deras kundtjänst vad det pratar om. Skickar print i nästa inlägg.

Svar 1.

Bilagor

• 54C92D4E-8A44-4986-804B-3D9895D9DF54.png
    54C92D4E-8A44-4986-804B-3D9895D9DF54.png
    138.7 KB · Visningar: 288
Svar 2.

Bilagor

• B094955B-3508-4950-B329-43BA03A0EE46.png
    B094955B-3508-4950-B329-43BA03A0EE46.png
    117.7 KB · Visningar: 259
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp