- Meddelanden
- 470
- Mottagna reaktioner
- 183
- Poäng
- 367
Nix, det är ett mastercard man kan bruka överallt.Funkar väl bara att tanka med på St1 och att parkera?
Nix, det är ett mastercard man kan bruka överallt.Funkar väl bara att tanka med på St1 och att parkera?
Om du har bra Bisnode med hyffsad inkomst så kan du pröva ST1-kreditkort. Dom kör endast Bisnode-upplysning

Jo, det stämmer gällande Bisnode-betyget. Så helst ska man ha noll förfrågningar om man ska ha en hygglig chansSka man inte upp på en 7:a / 8:a i betyg för det kortet? Då kan man i och för sig testa på Wästgöta
Men bra på så sätt att dom är mig veterligen enda aktören som inte har en UC för sitt kreditkort.

Fick det med väldigt låg inkomst och mindre bra Uc och vad jag har läst här så är den lätt att få. Inga garantier så klart.Hög beviljandegrad?
Jag har St1 Mastercard på 50000kr samma som alla andra kreditkort även uttag med.Funkar väl bara att tanka med på St1 och att parkera?
Vad för UC och vad är väldigt låg inkomst för dig?Fick det med väldigt låg inkomst och mindre bra Uc och vad jag har läst här så är den lätt att få. Inga garantier så klart.
sökte via Kortio första gången, flera år sedan, fick inga erbjudanden förutom EasyCard, fick 5000 kr, årsinkomsten var ca 100 000 kr, uc minns jag inte men det var inte på Bra skalan under Mindre Bra. Andra gången sökte jag höjning direkt hos Collector och då fick jag höja till 10 000 kr och inkomsten låg på ca 160 000 kr och Uc 2,8 och det var runt 2018.Vad för UC och vad är väldigt låg inkomst för dig?
När min Uc blev lägre än 8% först då fick jag höja Betalkoll till 45 000 kr. Så jag tror att man måste ha under 8% för att ha en chans.Med tanke dom inte beviljar lån runt 9-10% UC risk är det väl något under det.