Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Enkelt att få kreditkort

Om du har bra Bisnode med hyffsad inkomst så kan du pröva ST1-kreditkort. Dom kör endast Bisnode-upplysning

Ska man inte upp på en 7:a / 8:a i betyg för det kortet? Då kan man i och för sig testa på Wästgöta :D

Men bra på så sätt att dom är mig veterligen enda aktören som inte har en UC för sitt kreditkort.

Ska man inte upp på en 7:a / 8:a i betyg för det kortet? Då kan man i och för sig testa på Wästgöta :D

Men bra på så sätt att dom är mig veterligen enda aktören som inte har en UC för sitt kreditkort.
Jo, det stämmer gällande Bisnode-betyget. Så helst ska man ha noll förfrågningar om man ska ha en hygglig chans :)

Klarnakortet finns ju, men det är inget "riktigt" kreditkort.

Med tanke dom inte beviljar lån runt 9-10% UC risk är det väl något under det.

Vad för UC och vad är väldigt låg inkomst för dig?
sökte via Kortio första gången, flera år sedan, fick inga erbjudanden förutom EasyCard, fick 5000 kr, årsinkomsten var ca 100 000 kr, uc minns jag inte men det var inte på Bra skalan under Mindre Bra. Andra gången sökte jag höjning direkt hos Collector och då fick jag höja till 10 000 kr och inkomsten låg på ca 160 000 kr och Uc 2,8 och det var runt 2018.

Med tanke dom inte beviljar lån runt 9-10% UC risk är det väl något under det.
När min Uc blev lägre än 8% först då fick jag höja Betalkoll till 45 000 kr. Så jag tror att man måste ha under 8% för att ha en chans.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp