Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Enkelfinans.se, erfarenheter

Ansökte för tre dagar sedan. Noll svar på ansökan och mail

för mig hamnade svaret i skräpposten, bara så ni inte missar att kolla där

Tack så mycket för dina svar och grattis till blancolånet.

Grattis till ett sms-lån? Var det ironiskt eller? Vill absolut inte vara otrevlig, men tror definitivt inte dom flesta här blir direkt glada över ännu ett sms-lån i högen som gör det ännu värre, även om det enligt vissa kanske var nödvändigt och enda alternativet.

Hittills ved ingen om de ta UC eller Bisnode eller .....
Jag tro bara för 5000kr att får en reg. i UC låter lite dum !

Dom tar inte UC. Är businesscheck som lämnat upplysningen via Inkomstupplysningen.se.

fakturan ska betalas till "Skandinaviska Finans Gruppen AB".
framgår inget om att förlängning är möjligt.
dom vill ha betalat hela summan på samma gång.

Står på deras sida att man kan begära en avbetalningsplan förutsatt att man kontaktar dom innan fakturan förfallet.

Står på deras sida att fakturan ska komma via post, endå fick jag den på mejlen?!

Grattis till ett sms-lån? Var det ironiskt eller? Vill absolut inte vara otrevlig, men tror definitivt inte dom flesta här blir direkt glada över ännu ett sms-lån i högen som gör det ännu värre, även om det enligt vissa kanske var nödvändigt och enda alternativet.

Jag skrev grattis till blancolånet som han/hon fått hos Norwegian inget smslån som jag gratulerade till.

Jag skrev grattis till blancolånet som han/hon fått hos Norwegian inget smslån som jag gratulerade till.

Jaha, jag blev också lite fundersam, men anade att du kanske menade norwegian.
Tack! det lånet hjälpte mig jätte mycket och jag rekommenderar er andra som sitter med massa smslån att ansöka om ett samlingslån!

enkelfinans

Sökte igårkväll och pengarna på kontot idag och mitt svarsmail hamna inte bland skräpposten

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp