Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Enkelfinans.se, erfarenheter

Dom läser kanske här!!!?

Förmodligen, det gör nog dom flesta
biggrin.gif
Så himla patetiskt. Dom borde alla se vilket lidande folk här ger uttryck för, ändå har flera av dom representanter här. Vidrigt är snällt uttryckt. Alla dom här bolagen har ju drivor av inkasso och kronofogde-ärenden, hur sjukt som helst.

Lite konstigt att de tog på någon en UC och på de andra ingenting.

Dig/Er som det togs UC på( räknar med att ni menar UC från upplysningscentralen) hur ser ni detta?

Fick du det belopp du sökte på, och fick du någon bekräftelse innan att lånet var beviljat?

Japp, sökte på 1000 eftersom jag nyligen dragit på mig 3 bet. anm. och nolltaxerat senaste året. Ansökan blev till min förvåning beviljad. Trodde aldrig att ansökan skulle gå igenom med min historik, men det gjorde den. Räddade min situation för stunden iallafall, även fast jag VET att jag inte borde ta ytterligare ett lån just nu.

Mailat enkelfinans angående vilken UC de tar, fick svar att de tar en upplysning från inkomstupplysningen. Är det då det syns på ens UC?

Hm det finns något som heter inkomstupplysning.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp