Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Enkelfinans.se, erfarenheter

Har inga anmärkningar
Fick inget svar, såg bara att pengarna kom in på kontot

Undra om det går att ha lån hos både enkelfinnas och signifikans?

Testade att skicka in en ansökan, när man tryckt slutför ansökan visas bara en helt vit sida med url-adressen; "enkelfinans.se/ansokan-slutford" - Samma för er som sökt tidigare?

Sökte 3000 tidigare idag, fick dom på Swedbank vid lunch... So far so good...vet ej vilken upplysning som togs.
Ja Dino, samma här men ett mejl kom i samma stund där det står tack för ansökan...

Har ni haft en obetalt faktura hos dinfinans ?

Sökte 3000 tidigare idag, fick dom på Swedbank vid lunch... So far so good...vet ej vilken upplysning som togs.
Ja Dino, samma här men ett mejl kom i samma stund där det står tack för ansökan...

Ok, tack! Såg att det kommit ett mail nu.

Har ni haft en obetalt faktura hos dinfinans ?

Nej, inte jag iallafall. Har ännu inte fått besked på ansökan dock, har dragit på mig en anmärkning nyligen så tvivlar på att den beviljas.

Förmodlingen creditsafe eller bisnode som tas som upplysning, skulle tippa på creditsafe om det är samma som tidigare dinfinans. Återstår att se!

Ok ! Bra att veta. Många har en obetalt faktura hos dinfinans och har bara stress med de. Undra mig om de söka ett lån hos enkelfinans nu.

Jag fick utbetalt 5000 och jag har 2 anmärkningar plus skuldsaldo
Helt makalöst
Jag tackar den som startade tråden för detta lån rädda mig nu

Ladda upp bilder för att identifiera är väl inte så kul....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp