Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Elstöd och KF

Vad pratar du om egentligen? Något nationellt elstöd har inte beslutats om eller betalats ut fören nu.
Det är inte nationellt nu heller då det bara är elområde 3 och 4.

Det som betalades ut för förra vintern sköttes av elnätsbolagen. En förbrukning över 700Kwh/mån gav ersättning. För att få ut max ersättning som var 2000 Kr skulle man förbruka över 2000 Kwh/mån.
Från början gällde det Dec-feb men det utökades sedan till att gälla även för mars men då var max stöd 1000 Kr.

Vem fan skulle ge bulletin ett öre för en fejk news-artikel?
Så här skriver KFM på sin hemsida, så vad menar du är fejk news?
Har Bulletin hackat KFM's hemsida för att skriva det där också?

Hur påverkar elstödet min löneutmätning?​

Elstödet påverkar inte beslut om löneutmätning. Men ditt elstöd är en tillgång som vi kan utmäta – det gör vi dock inte genom din löneutmätning. Det är hushåll (privatpersoner) i mellersta och södra Sverige som får ta del av det statliga elstödet. Försäkringskassan börjar betala ut stödet från den 20 februari.

Det är inte nationellt nu heller då det bara är elområde 3 och 4.

Det som betalades ut för förra vintern sköttes av elnätsbolagen. En förbrukning över 700Kwh/mån gav ersättning. För att få ut max ersättning som var 2000 Kr skulle man förbruka över 2000 Kwh/mån.
Från början gällde det Dec-feb men det utökades sedan till att gälla även för mars men då var max stöd 1000 Kr.

Korrekt. Elstöd 2 omfattar dock hela Sverige.

Så här skriver KFM på sin hemsida, så vad menar du är fejk news?
Har Bulletin hackat KFM's hemsida för att skriva det där också?

Hur påverkar elstödet min löneutmätning?​

Elstödet påverkar inte beslut om löneutmätning. Men ditt elstöd är en tillgång som vi kan utmäta – det gör vi dock inte genom din löneutmätning. Det är hushåll (privatpersoner) i mellersta och södra Sverige som får ta del av det statliga elstödet. Försäkringskassan börjar betala ut stödet från den 20 februari.
Därför att stödet inte är automatiserat, som det står på KFM:s hemsida. Det kommer därmed inte att utmätas automatiskt och redan flera miljoner har fått det - varav tiotusentals med skuldsaldo.

Därför att stödet inte är automatiserat, som det står på KFM:s hemsida. Det kommer därmed inte att utmätas automatiskt och redan flera miljoner har fått det - varav tiotusentals med skuldsaldo.
Hur vet du att tiotusentals med skuldsaldo hos Kronofogden har fått elstöd utbetalt?

Jag fick brev i kivra igår att kfm ska göra tillgångsundersökning på mig konstigt detta sammanfaller med utb av elstödet dem tar säkert vad dem vill och om dem vill o har möjlighet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp