Helt omöjligt att veta, det beror ju på hur många kWh du förbrukat!! Och att du har eget elavtal, dvs inte inbakad i hyran!En lägenhetsinnehavare i södra delarna utav Sverige bör få cirka 1500:-
Mer för villor och hus naturligtvis.
Ja men det spelar väl ingen roll? Isåfall kan dom ju dra barnbidrag, vab-dagar, mm. Detta har ju aldrig hänt. Varken mig eller någon annan.Försäkringskassan kan se om någon har skuldsaldo hos Kronofogden.
Ersättning för vab är inte fredat från utmätning, däremot är det i princip omöjligt i praktiken då det sällan utbetalas med regelbundenhet.Ja men det spelar väl ingen roll? Isåfall kan dom ju dra barnbidrag, vab-dagar, mm. Detta har ju aldrig hänt. Varken mig eller någon annan.
2600 kr får vi tillbakaEn lägenhetsinnehavare i södra delarna utav Sverige bör få cirka 1500:-
Mer för villor och hus naturligtvis.
bor i lägenhet i södra Sverige 
Ca 8000kr först och kanske 1000kr sedan. Villa område 4.
Återigen vad??Vad pratar du om?
normal energiförbrukning för en villa är ca 20.000 kWh/år.
Bor du då i elområde 4 så räknar du 0,79 kronor x din elförbrukning i kWh under oktober 2021-september 2022
Så antingen har du knappt förbrukat någon el, och då bör du inte ha den tusenlappen heller. Eller så bara återigen passar du på att misskreditera nuvarande regeringen.
Källa : https://www.svk.se/stod-till-elanvandare/elstod-till-privatpersoner/
Statistik eller schablonbelopp är precis vad det är. Faktiskt förbrukning är något helt annat. Min årsförbrukning skiftar beroende på ved och pellets tillgång och pris. Allt ifrån 8000kw till 12000kw per år.Vad pratar du om?
normal energiförbrukning för en villa är ca 20.000 kWh/år.
Bor du då i elområde 4 så räknar du 0,79 kronor x din elförbrukning i kWh under oktober 2021-september 2022
Så antingen har du knappt förbrukat någon el, och då bör du inte ha den tusenlappen heller. Eller så bara återigen passar du på att misskreditera nuvarande regeringen.
Källa : https://www.svk.se/stod-till-elanvandare/elstod-till-privatpersoner/