Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ekonomiskt totalhaveri, kf skulder, lån?

Bytte till ett billigare boende, men hade en månad kvar på det gamla. Var tvungen att ta det nya om jag ville ha det, så kände att en månad på bröd och vatten var en investering inför bättre månader sedan. Men brödet har blivit för dyrt så min plan va inte helt tät. Men det är 5 dagar kvar nu, så kommer jag bara över dem var det ju ändå värt det.

Bytte till ett billigare boende, men hade en månad kvar på det gamla. Var tvungen att ta det nya om jag ville ha det, så kände att en månad på bröd och vatten var en investering inför bättre månader sedan. Men brödet har blivit för dyrt så min plan va inte helt tät. Men det är 5 dagar kvar nu, så kommer jag bara över dem var det ju ändå värt det.

det gör du garanterat :)

Jag hoppas det, men börjar tvivla, har inte lyckats tillföra nånting här och det börjar bli kris på riktigt. Men tack för pepp.

Många skulle nog skippat hyran till bostaden man flyttar ur.

Jo, det kanske jag borde gjort med, men kommer aldrig kunna ta igen den igen sen utan hamnar bara sämre och sämre till.
Trodde jag kunde få det att räcka men matpriserna är lite för höga.

Jo, det kanske jag borde gjort med, men kommer aldrig kunna ta igen den igen sen utan hamnar bara sämre och sämre till.
Trodde jag kunde få det att räcka men matpriserna är lite för höga.
Havregrynsgröt, stekt potatis och ägg.
Back to basic.

Tack, har ätit havregrynsgröt så hade räckt till att tapetsera en herrgård.
Men absolut sant,man kan hitta billigare alternativ om man letar.

Tack, har ätit havregrynsgröt så hade räckt till att tapetsera en herrgård.
Men absolut sant,man kan hitta billigare alternativ om man letar.
Haha, förlåt, men det där va jävla roligt.
Verkar ha humorn i behåll, nog så viktigt för att orka med.

Hur gick det igår, blev det nått församlingsmöte?

Var bara tvungen :)
Förlåt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp