Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ekonomiskt totalhaveri, kf skulder, lån?

6 dagar kvar och det börjar bli nästan omöjligt att trolla mer... Har letat pant, lusläst internet, grävt i garderoberna, trampat runt i skogen...vad mer?
Finns det absolut ingenstans man kan låna mot typ 100% ränta eller något annat galet? Det gäller ju inga stora summor eller längre tid så hög ränta är inte det värsta jag kan tänka mig?
Det måste finnas något alternativ för totalkörda dårar som jag?
Nej när du har befintliga skulder för indrivning så finns det så otroligt lite som talar för att man kommer få återbetalning utan att det ska krångla att ingen lånar ut.

Jag vet att grannkommunen har mat från kyrkan, i den här byn har de inte det.
Har du varit och pratat med kyrkoförsamlingen i din by? De kanske kan hjälpa dig även om de inte delar ut matförpackningar.
Det finns bra folk som gärna stöttar upp, och om du har svårt för det sociala kanske det kan bli en öppning.
Jag är inte troende men vet att församlingar gärna vill stötta folk som har det svårt. Alla kan vi hamna i svåra situationer genom livet.

Jo, det är absolut logiskt och fullt förståeligt. Tänkte om det ändå fanns de som skodde sig på oss förtappade själar med innovativa indrivningsmetoder eller något. Jag får leta på. Tack.

Det är söndag imorgon, det är väl en dag när folk är i kyrkan så får se om jag får tag i någon. Kan inte mycket om den världen. Tack

Det är söndag imorgon, det är väl en dag när folk är i kyrkan så får se om jag får tag i någon. Kan inte mycket om den världen. Tack

Tips: Öva på fingerfärdighet och hur kollekten fungerar, hehe ;)
Skämt åsido. Vi håller tummarna att det blir en bra upplevelse, och att det finns vänliga själar som är intresserade att hjälpa dig både på kort och lång sikt.

Tips: Öva på fingerfärdighet och hur kollekten fungerar, hehe ;)
Skämt åsido. Vi håller tummarna att det blir en bra upplevelse, och att det finns vänliga själar som är intresserade att hjälpa dig både på kort och lång sikt.
Min kunskap om kyrkan sträcker sig till att man gick dit och tittade på lucia med skolan , för längesen. Så antar jag har en del att uppleva.

Kan man köpa mat på faktura någonstans? Som inte är Klarna givetvis... Någon som vet? Ursäkta om det går utanför själva forumets rubrik men det är ju en typ av kredit så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp