Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ekonomiskt totalhaveri, kf skulder, lån?

Absolut. Gör allt jag kan givetvis, både möjligt och omöjligt. 13 dagar kvar, sen är jag tillbaka. Skulder har jag, men inga lån, så får väl se det positiva i att ha vart rökt från första dagen jag kunde ta några själv!

Inget illa menat nu, och hoppas du kan läsa detta öppensinnad. Gör något åt situationen, eller lägg dig ner och gråt. 13 dagar borde vara en barnlek för dig med tanken på vad du tydligen går igenom. Att vara hungrig ett par dagar ska nog vara ditt minsta bekymmer om du har mycket problem i livet.

Känner du att ditt liv är förstört för att en familjemedlem har köpt saker på kredit i ditt namn så får du se till att personen löser det asap. Ställ ultimatum och stå på dig, och snälla stå inte vid "aa men det är min familj osv osv" om det är så du tänker så borde den personen inte vara värd något för dig med tanken på vilken situation du är i livet idag. Det är ju orsakat av den personen.

Hur mycket är dina skulder hos KFM?
Jag menar om personen handlat saker på ditt namn så är det knappast så att det är på miljoner för du måste ha viss ekonomi också för att kunna handla saker på kredit. Känns inte som att du berättar hela sanningen här..

Tar absolut inte illa upp! Då hade jag inte skrivit på ett öppet forum om jag var känslig för att få svar.

Jag lägger mig inte ner, inte en chans, för mycket står på spel! Men jag har snubblat en smula och det är tungt att resa sig just nu. Jag gnäller inte över hunger men måste ändock lösa det, finns inte några alternativ. Men jag ställer mig upp tillslut, det måste jag!

När det kommer till kf så är det svårt att säga till aktuell person att göra rätt, personen är inte längre i livet. Att det är längesedan skulderna tillkom borde väl gett mig tid att ordna upp det själv också kan man tycka men av olika orsaker har jag inte fått en tillräckligt stabil ekonomi för att komma dit, men en dag är jag nog där också. Det är inte miljoner, snarare runt 100k, så det bör hinnas med för att lämna skuldfri.

Tar absolut inte illa upp! Då hade jag inte skrivit på ett öppet forum om jag var känslig för att få svar.

Jag lägger mig inte ner, inte en chans, för mycket står på spel! Men jag har snubblat en smula och det är tungt att resa sig just nu. Jag gnäller inte över hunger men måste ändock lösa det, finns inte några alternativ. Men jag ställer mig upp tillslut, det måste jag!

När det kommer till kf så är det svårt att säga till aktuell person att göra rätt, personen är inte längre i livet. Att det är längesedan skulderna tillkom borde väl gett mig tid att ordna upp det själv också kan man tycka men av olika orsaker har jag inte fått en tillräckligt stabil ekonomi för att komma dit, men en dag är jag nog där också. Det är inte miljoner, snarare runt 100k, så det bör hinnas med för att lämna skuldfri.

Bra att du kämpar och ännu bättre att du kan ta lite kritik. Kämpa på okej ge inte upp och 100k är inte en förmögenhet. Håll ut lös det nu bara dom här 13 dagarna som du säger och sedan börjar du prioritera och lägga upp ekonomin rätt! 100k kan du lösa på mindre än ett år. Skaffa strö jobb, bit ihop och brösta trötthet osv och bara kör 5-7månader så är det klart.

Även om situationen är lite mer komplicerad och inte riktigt lösbar genom att bara hålla ut, så tar jag till mig det du skriver och tar med mig det på vägen.
Engagemang peppar i sig så tack för det!

Tar gärna emot tips på att få dag för dag att gå ihop även om jag inte är god för lån, den som kommer på en briljant eller åtminstone hyfsad ide och har tid över och lust såklart.

6 dagar kvar och det börjar bli nästan omöjligt att trolla mer... Har letat pant, lusläst internet, grävt i garderoberna, trampat runt i skogen...vad mer?
Finns det absolut ingenstans man kan låna mot typ 100% ränta eller något annat galet? Det gäller ju inga stora summor eller längre tid så hög ränta är inte det värsta jag kan tänka mig?
Det måste finnas något alternativ för totalkörda dårar som jag?

Ingen förstående kompis som kan swisha några hundra fram till den 18:e?

Nej, har inte så många jag är nära. Det är väl iofs självvalt för ju fler relationer ju fler komplikationer. Har frågat runt där jag kan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp