Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ekomni, någon som testat?

Hoppas verkligen det inte är någon spelberoende som söker detta skitlån!

Men samtidigt vet jag hur jag själv var för flera år sedan, desperat efter att spelat upp lönen o är i akut behov.
Men det löser problemet för stunden, efter några dagar är det samma sal igen. Tills du en dag står där med mer avbetalningar än vad lönen räcker till.

Nu har jag själv inte spelat på flera år tack o lov. Men jag får sota för det jag gjorde då än idag. Pusslande varenda månad för att undvika KFM.
Valde att släppa mycket till inkasso vilket hjälpt mycket. De flesta har varit förstående o hjälpsamma.

Nu har jag dock en räkning jag som måste in inom 1 vecka för att undvika KFM. Så vad gör man inte får att lösa det? Har letat igenom förrådet efter saker man inte använder. Så har nog lyckats hitta saker till ett hyfsat bra belopp (ca: 20000), för att lösa den akuta samt lösa 2 inkasson:) bara hoppas de blir sålt under helgen:)

Så mitt tips leta hemma innan ni söker lån hos något sånt här bolag! Fanns mer än jag trodde:)

Sluta aldrig kämpa!

Instämmer med @EJP91

Jag har levt precis som många andra med skulder som började med spel/konsumtion av krediter som avlösts med samlingslån och sen samma sak flera gånger om tills skulden slog 7-siffrigt.

Det finns som sagt alltid fler lån att pressa ur från den blöta handduken men tillslut kommer man till dagen då det inte går att pressa ur mer och man har lånekostnader som överstiger lånekostnaden.

Om man tar detta lån för att avlösa sig själv från månadskostnader man inte har råd med förstår jag absolut tanken. Fram tills en månad tillbaka innan jag ”came clean” levde jag samma liv de senaste åren, jag är alltså absolut inget Saint direkt.

Men.. En del av min rehabilitering är att inse att varken mer lån eller spel är en lösning på skulder, speciellt inte när räntan är 39%. Det kommer bara förvärra situationen i längden även om det löser situationen i 1-2 månader.

Önskar er alla väl och jag hoppas innerligen att alla som funderar på att söka till detta lån och liknande lyckas hitta en annan lösning för att förbättra situationen.

Ingen som har något nytt om dessa?
Rapporterar dom till UC?
Tack för hjälpen!

Det är möjligt. Men första gången får du lägre belopp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp