Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ekomni, någon som testat?

Har du angett vilket konto?
Om systemet inte får ett konto att granska tror jag automatiskt att man får avslag.
Avslag här också igen. Har inte fått fylla i konto utan har bara stått att ansökan är under behandling efter kreditz. Därefter att jag hade ett meddelade på mina sidor.
Creditsafe har inte heller tagits.

Avslag här också igen. Har inte fått fylla i konto utan har bara stått att ansökan är under behandling efter kreditz. Därefter att jag hade ett meddelade på mina sidor.
Det syns först i morgon förmodligen.

Då får du nog automatiskt avslag.

Önskar att alla gav fan i att söka. Blir ju inget bättre, det säger sig själv. Har man problem redan nu att klara sig. Vad blir bättre av att betala 39% ränta? Ingenting! Man skjuter enbart problemet framför sig.

Önskar att alla gav fan i att söka. Blir ju inget bättre, det säger sig själv. Har man problem redan nu att klara sig. Vad blir bättre av att betala 39% ränta? Ingenting! Man skjuter enbart problemet framför sig.
Skulle tro att det finns en del speltorskar som ser det här som lätta pengar att spela upp…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp